Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: افراد خسارت‌دیده از شیوع بیماری کرونا جهت معرفی و اخذ تسهیلات برای هماهنگی بیشتر به دستگاه‌های اجرایی مربوطه مراجعه کنند.

اکبر بهنامجو در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و جهش تولید در سال ۹۹ اظهارداشت: افرادی که در بحث ویروس کرونا آسیب‌دیده و در سامانه کارا ثبت‌نام کرده‌اند برای تسریع در روند پرداخت وهماهنگی بیشتر به ادارات مربوطه مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با پرداخت تسهیلات برای افراد آسیب‌دیده کسب و کار در استان جان تازه‌ای می‌گیرد، افزود: با تسریع در پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا، به افزایش اعتبار تسهیلات از بانک‌های عامل نیاز است.
استاندار اردبیل گفت: پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا خارج از منابع داخلی بانکی است و در پرداخت این تسهیلات سخت‌گیری ضامن وجود ندارد و با ارائه سفته و معرفی‌نامه قابل پرداخت است.
وی با بیان اینکه این مساله باید از رسانه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی اطلاع‌رسانی دقیق شود. افزود: جامعه هدف و بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات کرونا مشخص بوده که ۱۵ بانک عامل و ۱۲ دستگاه اجرایی در پرداخت این تسهیلات دخالت دارند.
رییس شورای اشتغال استان اردبیل بیان‌کرد: بیشتر افراد آسیب‌دیده قشر رانندگان و کارگران هستند و با ثبت‌نام و شناسایی افراد بیشتر می‌توان میزان اعتبار را به بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش داد.
بهنامجو گفت: طبق آمار ارائه شده از دستگاه‌های متولی ۲۰ هزار و ۷۰۰ نفر تاکنون برای این طرح ثبت کرده و احراز هویت شده‌اند و بیشترین پرداخت از سوی بانک‌های ملی و ملت صورت می‌گیرد.
او ادامه‌داد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید در شناسایی افراد آسیب‌دیده از کرونا تلاش بیشتری داشته باشند تا کل اعتبار برای استان تزریق شود و در پایان هفته گزارش لازم را به معاونت اقتصادی ارائه دهند.
استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه طبق آمار در بخش گردشگری بیش از ۶ هزار نفر از شیوع این ویروس متضرر شده‌اند، گفت: در بخش کشاورزی، گردشگری، صنعت و کلیه صنوف افراد خسارت‌دیده زیاد است و با اطلاع‌رسانی دقیق و شناسایی افراد باید این بحث سریع جمع‌بندی شده و به اجرای فاز بعدی پرداخت تسهیلات تلاش کنیم./ ایرنا

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی پرداخت تسهیلات دیده از کرونا آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.
افراد شامل دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.
محمد مهدی ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند افزود: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزییات بیمه همگانی خود مطلع شوند.
هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند