Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@04:34:31 GMT

اولین دیدار کرونایی ماکرون و جانسون سوژه شد +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۸۱۴۵

اولین دیدار کرونایی ماکرون و جانسون سوژه شد +عکس

خبرگزاری فارس: «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه و بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس برای اولین بار از زمان شیوع ویروس کرونا با یکدیگر دیدار و درباره مسائل مختلف دوجانبه و بین‌المللی رایزنی کردند.

براساس گزارش خبرگزاری شینهوا، این اولین سفر ماکرون به یک کشور خارجی از زمان شیوع پاندمی کرونا در فرانسه بود که تلفات زیادی نیز هم در فرانسه و هم در انگلیس برجا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شینهوا نوشت: بعد از تماشای نمایش هوایی نیروی هوایی سلطنتی انگلیس، جانسون و ماکرون در دفتر نخست وزیری انگلیس در خیابان داونینگ استریت لندن بیش از 45 دقیقه به صورت خصوصی با یکدیگر رایزنی کردند.

طبق بیانیه لندن درباره این دیدار، جانسون از توافق به دست آمده میان انگلیس و اتحادیه اروپا درباره فاز آخر برگزیت استقبال کرده است و خواستار تسریع در روند مذاکرات در ماه جولای شده است.

دو طرف همچنین درباره همکاری مشترک دو کشور برای مبارزه با کرونا و همچنین بحران پناهجویان رایزنی کرده اند.

جزئیات بیشتری درباره این دیدار خصوصی رهبران فرانسه و انگلیس منتشر نشده است.

بوریس جانسون از معدود رهبران جهان بود که به کرونا مبتلا شد و در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان نیز بستری شد و چندین هفته از حضور در دفتر نخست وزیری بازماند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: امانوئل ماکرون جانسون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه

مردم یک روستا در هند برای رای دادن در انتخابات سراسری به سمت شعبه اخذ رای می روند./ خبرگزاری فرانسه بازدید نخست وزیر انگلیس از کارخانه ایرباس در "هرتفوردشایر" انگلیس/ PA بازدید وزیر خارجه انگلیس از یک مدرسه آموزش زبان انگلیسی در پایتخت مغولستان/ خبرگزاری فرانسه دستگاه خنک کننده هوا در شهر داکا بنگلادش/ نورفوتو حمله اسرائیل به خانه های مسکونی مردم در جنوب لبنان/ خبرگزاری فرانسه ساحل شهر رفح در جنوب نوار غزه/ خبرگزاری فرانسه مهاجرت تابستانه فلامینگوها به دریاچه ای در شهر آنکارا ترکیه/ خبرگزاری آناتولی تظاهرات مخالفان در مقابل کاخ ریاست جمهوری آرژانتین در شهر بوینوس آیرس علیه سیاست های اقتصادی دولت/ آسوشیتدپرس شعار نوشته شده روی دیوار پله های ورودی دانشگاه جورج داشنگتن در پایتخت آمریکا از سوی دانشجویان حامی فلسطین: "جو بایدن کودک کُش"/ زوما دستگیری معترضان حامی فلسطین در پایتخت آمریکا/ زوما مراسم رژه سالانه " سیک ها" در شهر نیویورک آمریکا/ زوما حضور یهودیان ضدصهیونیست در تظاهرات هفتگی حامیان فلسطین در شهر لندن/ زوما تیمی از کارشناسان خارجی، بمب بزرگ منفجر نشده ای را که توسط هواپیماهای جنگی اسرائیل به اردوگاه "نصیرات" در مرکز نوار غزه پرتاب شده را بازرسی می کنند./ APA رقصنده سنتی نقابدار در یک جشن سنتی در کاتماندو نپال/ زوما اردوگاه آوارگان جنگ داخلی سودان در کشور همسایه چاد/ گتی ایمجز خشک کردن ماهی در ساحل سنگال/ رویترز کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم