Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان گفت: طی عملیات ماموران پلیس شهرستان یزد، ۲۰۳ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز که در حومه شهر یزد مخفی شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سرهنگ هادی رسایی گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران یگان امداد شهرستان یزد با انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود غیرمجاز اتباع بیگانه به شهر یزد مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری ۲۰۳ نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز در یزد

وی ضمن اشاره به رصد اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه این افراد در حومه شهر یزد، افزود: ماموران پلیس ضمن اخذ مجوز قضائی ۲۰۳ نفر از آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ رسایی اظهار داشت: ورود غیر مجاز این افراد زمینه ساز بیکاری، آسیب‌ها و سایر جرایم می‌شود و نیاز است در بحث امنیتی محدودیت‌ها و کنترل لازم وجود داشته باشد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری و پیگیری مسئولان استان و کشور شاهد ساماندهی وضعیت موجود باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد ماموران پلیس یزد اتباع بیگانه اتباع بیگانه غیر مجاز پلیس اطلاعات و امنیت اتباع بیگانه ۲۰۳ نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: پس از وقوع نزاع و درگیری امشب در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.
 
سردار رحیم جهانبخش ادامه داد: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس آذربایجان غربی است و قطعا اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی‌دهیم.

پنج شنبه شب افرادی با قمه و چوب های بلند، اقدام به مسدودسازی یکی از معابر اصلی ارومیه کردند و به زد و خورد پرداختند. 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه