Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی از احداث میدان شهدای مدافع حرم مقابل دانشگاه آزاد اسلامی ملکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملکان، سیدعلی موسوی در دیدار اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی ملکان، این واحد دانشگاهی را ویترین و ظرفیتی برای شهرستان ملکان عنوان کرد.

وی، عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان را در دو سال گذشته مناسب اما ناکافی دانست و بر ضرورت توسعه کمّی و کیفی این واحد دانشگاهی به‌ویژه در حوزه جذب دانشجو و فعالیت در طرح‌های دانش‌بنیان تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی همچنین از احداث میدان شهدای مدافع حرم مقابل دانشگاه آزاد اسلامی ملکان خبر داد و اظهار کرد: «با توجه به قرار گرفتن دانشگاه آزاد اسلامی ملکان در جوار اتوبان ملکان به تبریز و تهدید جان دانشجویان در حین گذر از عرض جاده، ایجاد این میدان ضروری است.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان نیز در این دیدار اقدامات انجام‌شده در دو سال گذشته در این واحد دانشگاهی را تشریح کرد.

افزایش ۱۰۰ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ملکان

هدایت اسلامی، افزایش 100 درصدی در جذب دانشجو را از اقدامات این واحد دانشگاهی دانست و گفت: «همچنین در این مدت مدرسه سما در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی در شهر ملکان راه‌اندازی شده است.»

وی از کاشت زعفران در دانشگاه آزاد اسلامی ملکان به‌عنوان پایلوت در استان خبر داد و بیان کرد: «این طرح به‌صورت آزمایشی به‌صورت موفقیت‌آمیز در این واحد دانشگاهی در راستای درآمدزایی غیرشهریه‌ای انجام گرفت.»

به گزارش آنا، در ادامه جلسه مدیران حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان گزارشی در خصوص اقدامات و مشکلات حوزه کاری خود ارائه دادند.

انتهای پیام/4103/

منبع: آنا

کلیدواژه: جذب دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان سیدعلی موسوی هدایت اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ملکان واحد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سردار فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در یادواره ۴۳ شهید معلم و شهدای مدافع حرم تویسرکان با بیان اینکه اقدام حماس در عملیات طوفان الاقصی، اقدامی پیشدستانه و در برابر سال‌ها محاصره و جنایت رژیم صهیونیستی بر غزه است، گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیمنه و هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست.

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده