Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@00:10:33 GMT

کفاشیان: نایب رئیس فدراسیون هستم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۱۵۶۴

کفاشیان: نایب رئیس فدراسیون هستم

علی کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: قرار شد با اعضا هماهنگ کنند تا اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون برگزار شود.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان پس از خروج از فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که اولین جلسه هیئت رئیسه این فدراسیون چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: قرار شد با اعضا هماهنگ کنند تا اولین جلسه هیئت رئیسه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم  ان‌شاءالله این روزها حضور پیدا می‌کنم.

وی در مورد اینکه قبلاً گفته بود فقط در صورتی به فدراسیون خواهد آمد که از او دعوت شود و آیا الان کسی از او دعوت کرده است، گفت: بله، دعوت شدم.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در مورد اینکه حضور در فدراسیون فوتبال به نظر هیئت رئیسه بستگی دارد، گفت: خیر! من چون دوره محرومیتم تمام شده است به فدراسیون آمدم. ان‌شاءالله در اولین جلسه هیئت رئیسه هم شرکت می‌کنم.

«اعضای هیئت رئیسه از حضور شما در فدراسیون فوتبال خوشحال نیستند و صادق درودگر اعلام کرده است در صورت حضور شما در فدراسیون فوتبال امکان دارد دیگر جلسه هیئت رئیسه برگزار نشود». کفاشیان در واکنش به طرح این موضوع گفت: چرا خوشحال نیستند؟! خیر ما هستیم دیگر.

وی در مورد بحث اساسنامه فدراسیون فوتبال توضیح داد: آقای نبی در فدراسیون حضور نداشت و قرار شد آخرین گزارش‌ها را به من بدهد. دو سه روز به من فرصت بدهید تا «آپ تو دیت» بشوم، بعداً.

کفاشیان در پاسخ به این پرسش که آیا به‌عنوان سرپرست در فدراسیون فوتبال فعالیت دارد یا نایب رئیس اول، گفت: فعلاً نایب رئیس اول هستم.

«آیا در جلسه هیئت رئیسه سرپرست می‌شوید؟ آیا این موضوع مطرح خواهد شد؟»، وی در پاسخ به این پرسش گفت: حالا در جلسه شرکت می‌کنیم، بعد ببینیم چه می‌شود. جلسه هیئت رئیسه را تشکیل می‌دهیم تا ببینیم چه می‌شود. سه چهار روز به ما وقت بدید ببینیم چه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

رفت و آمدهای مشکوک در فدراسیون فوتبال

وی در مورد حضور شخصی به نام بهروز زنجانی در زمان حضور کارلوس کی‌روش و مارک ویلموتس در اطراف تیم ملی و اینکه گفته می‌شود این شخص در زمان ریاست او وارد فدراسیون شده است، بیان کرد: در زمان ما بوده است؟! آقای کی‌روش دوست این شخص بوده و شاید با او جلسه داشته است،‌ ولی هیچ وقت ایشان در فدراسیون نبوده است.

کفاشیان در واکنش به این پرسش که آیا اطلاعی از پرونده شکایت مارک ویلموتس دارد یا خیر، خاطر نشان کرد: خیر، من اصلاً در جریان این پرونده نیستم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود حضورش در سمت ریاست فدراسیون فوتبال غیرقانونی بوده است، خاطرنشان کرد: خیر، مشکلی نبوده است.

وی درباره جلسه امروزش در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: قرار شد در اولین فرصت آقای نبی جلسه هیئت رئیسه را تشکیل دهد و من هم در این جلسه شرکت کنم. در واقع فعلاً حضور من در فدراسیون به‌عنوان نایب رئیس است و اجازه دهید فعلاً‌ جلو برویم و ببینیم چه می‌شود.

کفاشیان درباره جلسه‌اش با بهاروند نیز خاطر نشان کرد: خوش‌آمدگویی بود و صحبت کردیم.

«آیا صحت دارد با برخی از اعضای هیئت رئیسه اختلاف دارید؟» وی در پاسخ به این سؤال گفت: هیچ اختلافی بین من و اعضای هیئت رئیسه نیست.

ادامه دارد...

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم علی کفاشیان فدراسیون فوتبال ایران نایب رئیس فدراسیون اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نایب رئیس اول ببینیم چه قرار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی