Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@05:36:31 GMT

طرح تابستان پلیس راهور شرق استان تهران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۲۴۴۹

طرح تابستان پلیس راهور شرق استان تهران آغاز شد

تین نیوز

 رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شرق استان تهران اعلام کرد: طرح تابستانه پلیس راهور همزمان با آغاز فصل تابستان در حوزه فعالیت این فرماندهی آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در اجرای طرح تابستانه، پلیس راهور با به‌کارگیری حداکثر توان و ظرفیت خود از نظر امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی آماده به کار بوده و امنیت جاده‌ها را تأمین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های کمکی پلیس راهور شرق استان تهران با استقرار در محورهای شمالی، در قالب اکیپ‌های بازرسی عمل کرده و بر رفتار قانونی رانندگان نظارت می‌کنند ضمن آن که با هماهنگی‌های به عمل آمده، نیروهای کمکی از سایر دستگاه‌ها نیز به یاری پلیس راهور می‌آیند.

سلیمانی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور کاهش حجم ترافیک، در صورت ابلاغ، محدودیت‌های لازم را به ویژه در جاده‌های منتهی به شمال کشور و برخی از نقاط پر سفر اعمال می‌کند.

وی همچنین از فعالیت گسترده گشت‌های نامحسوس پلیس راهور در طرح تابستانه خبر داد و افزود: با رانندگانی که اعمال مخاطره آمیز و تخلفات حادثه ساز انجام می دهند بدون اغماض برخورد جدی و قانونی شده و از ادامه سفر آن‌ها جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران افزود: با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا از مردم درخواست می‌شود تا از سفرهای غیرضروری پرهیز و در صورت لزوم، قبل از سفر از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کرده و در طول سفر از تخلفاتی نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز، صحبت کردن با تلفن همراه در حین رانندگی و حرکات مخاطره آمیز دیگر خودداری و حین رانندگی، به فاصله طولی توجه داشته باشند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: طرح تابستانه شرق استان تهران پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم

نیم قرن قبل، در ایران انواع گواهینامه از سه نوع به دو نوع کاهش یافت.

به گزارش اطلاعات آنلاین، نیم قرن پیش مسئولان به این نتیجه رسیدند که دو نوع گواهینامه پایه یک و دو برای رانندگی کفایت می‌کند.

روزنامه اطلاعات اول اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از تغییر تقسیم بندی انواع گواهینامه رانندگی منتشر کرد. همچنین در ادامه عکس‌هایی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم