Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه استان‌های اطراف درگیر این بیماری هستند و به مرحله هشدار رسیده اند، موج شدید کرونا در هفته جاری و هفته بعد استان را می گیرد و لازم است که این مسئله مدیریت شود.

"احد جمالی" در پنجاه و هفتمین نشست ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران، شهدای هفتم تیر در راس آن ها شهید دکتر بهشتی و هفته قوه قضائیه افزود: بحث رئیس جمهور در ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تهیه ماسک ارزان قیمت و در اختیار مردم قرار دادن، کمیته اقتصادی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، طرح شد تا از توانایی های خیرین و بخش خصوصی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در مورد مطب های پزشکان گزارشات بسیاری مبنی بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی رسیده که باعث شده یکی از مراکز اصلی مستعد برای واگیر کرونا شده است، تصریح کرد: در صورت ادامه عدم رعایت، مسئله پلمب این واحدها پیشنهاداتی است که باید اقدام شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در پایش ادارات نیز مشاهده شده است که این دستورالعمل ها رعایت نمی شود و باید تذکر لازم داده شود.
جمالی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان های اطراف درگیر این بیماری هستند و به مرحله هشدار رسیده اند، موج شدید کرونا در هفته جاری و هفته بعد استان را می گیرد و لازم است که این مسئله مدیریت شود. 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ستاد مقابله با کرونا معاون سیاسی امنیتی استاندار كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد