Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در نشست روسای فدراسیون های ورزشی، اقدامات صورت گرفته برای توسعه خانه های روستایی، همکاری مجموعه ورزش در کمک مومنانه، تداوم آثار برگزاری جام خوشه چین میان روستائیان، اجرای پویش ورزش در خانه در دوره قرنطینه را بخشی از اقدامات صورت گرفته در این معاونت اعلام کرد که با تعامل خانواده بزرگ ورزش صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی در ابتدای این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر چمران این نکته را مورد توجه قرار داد که جامعه ورزش در ارج نهادن به مقام شامخ شهدا پیشگام بوده و هستند.

او همچنین از  تدوین منشور پهلوان ماندگار منبعث از مکتب سردار سلیمانی خبر داد و گفت: این منشور با هدف بهره مندی جامعه ورزش به ویژه مدیران ورزشی از این شخصیت بزرگ انجام شده، همچنین برنامه پهلوان ماندگار برگزار شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: این امر با همکاری گروهی از همکاران دانشگاهی، فرهنگی و ورزشی صورت گرفته تا بتوانیم آنچه که از شخصیت، منش و رفتار وی با محوریت پهلوانی قابل احصا است آماده کرده و عرضه کنیم. همچنین در اختیار مسوولان قرار  بگیرد تا در عمل نیز رهرو شهیدانی چون چمران ها و سلیمانی ها باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به رزمایش بزرگ کمک مومنانه فراخوان مقام معظم رهبری اشاره کرد و از آن به عنوان حرکتی بزرگ که با همت هیئت های ورزشی، سازمان های مردم نهاد، فدراسیون های ورزشی و... صورت گرفته نام برد.

احمدی گفت: در این اقدام ۸۳۰ هیات ورزشی همراه با تشکل های جوانان در کمک مومنانه مشارکت داشتند و در آن ۴۰۸ هزار بسته حمایتی با مشارکت خانواده ورزش جمع آوری و توزیع شده است.

وی توضیحاتی را درخصوص برنامه های ورزشی در بین خانواده ها در دوره  شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: با مشارکت فدراسیون ها و هیات های ورزشی بیش از ۳۸ هزار فایل ورزش در خانه در فضای مجازی منتشر شد .

معاون وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از مشارکت سازمان صدا و سیما و کارشناسان ورزشی برای تهیه برنامه های آموزشی ورزش در خانه خاطرنشان کرد: این اقدامات در دوره کرونا را ارج می نهیم و با توجه به مسوولیت اجتماعی که عهده دار آن هستیم ابن برنامه ها را تداوم خواهیم بخشید.

وی در پایان برگزاری جام خوشه چین و برنامه ریزی، توسعه و تجهیز خانه های روستایی را بخش دیگری از اقدامات این معاونت در جهت توسعه همگانی ورزش اعلام کرد و گفت: ورزش از کم هزینه ترین راه‌ها برای ارتقاء سطح سلامتی و نشاط اجتماعی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان عبدالحمید احمدی ورزش همگاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است

به گزارش خبرنگار مهر، ودود اسحق زاده صبح سه شنبه در نشست ساماندهی ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در اردبیل اظهار کرد: یکی از آسیب‌های جدی در جامعه رشد بیماری‌های غیرواگیر همچون فشار خون و چاقی است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه ورزش همگانی میان اقشار مختلف در جلوگیری از آن نقش دارد، خاطرنشان کرد: به منظور گسترش سلامتی، نشاط و شادابی جسم به دنبال ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در محلات و بوستان ها با تقویت ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی هستیم.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل متولی بسترسازی ورزش همگانی را شهرداری اعلام کرد و گفت: در کنار شهرداری تامین مربی ایستگاه ها با هیات ورزش های همگانی است که تلاش می کنیم تا با انتخاب مربیان در این ایستگاه ها نشاط و شادابی را به بوستان ها بیاوریم.

وی اهداف ورزش های همگانی را یادآور شد و تصریح کرد: حفظ سلامت روحی و جسمی جامعه، ایجاد نشاط عمومی و شادابی جامعه و فراهم کردن فرصت تفریحات سالم برای همه از جمله این اهداف است.

اسحق زاده بیان کرد: به زودی دوره مربیگری ورزش روزانه نیز برگزار خواهد شد و با حضور این مربیان در ایستگاه ها و با انجام صحیح حرکات ورزشی از آسیب دیدگی شرکت کنندگان جلوگیری خواهیم کرد.

کد خبر 6086393

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند