Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:33:35 GMT

۲ قلیان‌سرا در بوکان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۰۲۵۸

۲ قلیان‌سرا در بوکان پلمب شد

سعدون احمدپوری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قلیان‌سراهایی که در سطح شهر به اخطارهای بهداشتی توجه نمی‌کنند و همچنان به باز بودن واحدهای صنفی خود اصرار داشته باشند، با همکاری شبکه بهداشت و درمان، اماکن عمومی و اتاق اصناف پلمب خواهند شد تا از گرفتار شدن شهروندان به بیماری کرونا جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۲۷ قلیان‌سرا در این شهرستان شناسایی شده است، اضافه کرد: از این تعداد در ایام شیوع ویروس کرونا ۴۰ واحد به صورت غیرقانونی اقدام به بازگشایی واحد صنفی کرده بودند که پلمب شده اند.

رییس اتاق اصناف بوکان ادامه داد:  قلیان‌سراهایی که در سطح شهر به اخطارهای بهداشتی توجه نمی‌کنند و همچنان به باز بودن واحدهای صنفی خود اصرار داشته باشند با همکاری شبکه بهداشت و درمان، اماکن عمومی و اتاق اصناف پلمب خواهند شد تا از گرفتار شدن شهروندان به بیماری کرونا جلوگیری شود. 

وی افزود: با افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا این سازمان بیش از ۱۰ هزار تراکت آگاهی‌بخشی و استفاده از ماسک در میان بازرایان این شهرستان توزیع کرده است.

احمدپوری بیان کرد: با اقدامات متنوع فرهنگی و آموزشی، برنامه‌های متعددی را در راستای آگاهی‌بخشی و پیشگیری از شیوع این بیماری در میان اصناف در دستور کار خود قرار داده و هر روز در این زمینه اصناف را به استفاده از ماسک و رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تشویق می‌کند.

وی اضافه کرد: تمامی متصدیان مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های سطح شهر ملزم به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک شده و به آنها توصیه شده که به مراجعه‌کنندگان بدون ماسک ارایه خدمت نکنند.

کرونا قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا ۲ هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند. 

از هفته گذشته تاکنون تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در بوکان افزایش پیدا کرده و این امر باعث نگرانی مسوولان و مردم شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اصناف بوکان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اصناف بوکان ویروس کرونا اصناف بوکان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدامام جمعه بوکان براهمیت نقش و جایگاه معلمان و کارگران در جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا عباس احمدی امام جمعه بوکان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته بوكان ضمن تبريك هفته معلم و روز جهاني كار و كارگر گفت: معلمان در كنار درس هاي علمي بايد اخلاق اسلامي را هم به دانش آموزان آموزش دهند .

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص كارگران و نقش آنها در جامعه  گفت: كارگران قشر زحمت‌كش جامعه به شمار مي روند و فعالیت و‌ تلاش آنان در جامعه  موجبات آرامش و راحتي مردم را فراهم مي كند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تاکیدامام جمعه بوکان براهمیت نقش و جایگاه معلمان و کارگران در جامعه
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد