Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:29:27 GMT

کشف بیش از ۶۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۰۹۰۲

کشف بیش از ۶۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان یزد: ۲ دستگاه تانکر حامل حامل سوخت با بیش از ۶۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در یزد توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ کارگر سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان یزد گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، در یک عملیات منسجم و هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور یزد به کرمان به ۲ دستگاه تانکر حمل سوخت مشکوک شده و خودرو‌ها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از خودرو‌ها ۶۳ هزارو ۴۳۷ لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد هرگونه مجوزقانونی کشف کردند، افزود: در این رابطه ۲ متهم نیز دستگیر شدند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان یزد با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله سوخت قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار داشت: سوخت‌های مکشوفه به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تحویل داده شد.

کارگر با تاکید بر عزم پلیس در برخورد با جرایم اقتصادی، مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی را یکی از اولویت‌های کاری و ماموریتی پلیس دانست و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد قاچاق پلیس کشف یزد قاچاق پلیس کشف پلیس امنیت اقتصادی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال در گمرگ پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن‌ها شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان برخورد با پدیده قاچاق به ویژه سوخت و افراد قاچاقچی را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 750847

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲