Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-26@00:47:00 GMT

همسان سازی حقوق بازنشستگان نباید فراموش شود

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۳۳۲۴

همسان سازی حقوق بازنشستگان نباید فراموش شود

به گزارش «نماینده» محمد وحیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه اول تیرماه ۱۳۹۹) مجلس شورای اسلامی  در تذکر شفاهی ضمن تشکر از هیات رئیسه به دلیل قرائت بیانیه در واکنش به قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران، بر لزوم مطالبه گری دولت و رئیس جمهور در این زمینه تاکید کرد.

نماینده مردم مانه، سملقان و جاجرم در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: مصوبات سفر استانی دولت به خراسان شمالی به ویژه در حوزه راه، تسیهلات کارآفرینی و اشتغالزایی باید هر چه سریعتر اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: متاسفانه برای جذب نیروهای نهضت سوادآموزی آزمونی تبعیض آمیز آن هم در شرایط شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده است.

وحیدی خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و ورزش و جوانان گفت: متاسفانه در صدور مجوزها اقدامات خلاف قانون صورت می گیرد و شاهد این مسئله هستیم که با وجود تولید ۵ نژاد اسب در کشور، اما واردات اسب توسط فدراسیون سوارکاری در حال انجام است که این صدور مجوزها موجب پدیدار شدن شرایط سخت برای تولیدکنندگان اسب در کشور شده است.

وی همچنین به وزیر ارتباطات به دلیل عدم پوشش اینترنت و فیبر نوری و همچنین تلفن همراه در روستاهای مرزی خراسان شمالی تذکر داد و خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار پیگیری وضعیت معلمان بلاتکلیف در آموزش و پرورش شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان باید مدنظر دولت باشد با وجود اینکه در این زمینه قانون وجود دارد، این قانون هنوز اجرایی نشده است.

وحیدی اقدام غیرقانونی دو شرکت آبفای شهری و روستایی برخلاف قانون اساسی را به وزیر نیرو تذکر داد. /

منبع: نماینده

کلیدواژه: حقوق بازنشستگان صحن علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند | غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند

به گزارش همشهری‌آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که با تذکر رعایت می‌شود؛ بین آنها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی ارسال می‌کند.

وی افزود: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قائل باشد.

وحیدی گفت:‌ این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: جلسات خوبی با مقامات پاکستانی داشتیم و نظرات دو طرف بر ضرورت برقراری امنیت بین دو کشور، یکی بود و نظرها این‌گونه بود که جریانات تروریستی هدایت‌شده‌ی سرویس‌های اطلاعاتی خارجی هستند. هم‌چنین توافقات خوبی در برخورد با گروهک‌های تروریستی و هماهنگی‌های اطلاعات صورت گرفت.

کد خبر 846934 منبع: تسنیم برچسب‌ها احمد وحیدی خبر ویژه زنان - حجاب فراجا

دیگر خبرها

  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند | غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند
  • وحیدی: غالب بانوان ما خود را متعهد به حجاب می‌دانند
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • قدردانی وزیر کشور از فراجا در اجرای «طرح نور»
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد