Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز با بیان اینکه نرخ بانوان مبتلا به اعتیاد در استان البرز پائین است، گفت: گزارشی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در آرایشگاه‌های استان البرز دریافت نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رحمان علی جانی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه با کمک نهادهای مردمی و نظارت مستمر شورای مبارزه با مواد مخدر درصد ابتلای بانوان به اعتیاد کاهش یافته است، گفت: ابتلای بانوان به بیماری اعتیاد در استان البرز آمار کمی را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پاسخ به این سوال که گزارشی مبنی بر فروش مواد مخدر در آرایشگاه‌های زنانه در استان البرز داشته ایم؟ افزود: هیچ گزارشی در این رابطه اعلام نشده است. 90 مرکز درمانی در استان البرز برای مقابله با اعتیاد فعالیت می‌کنند که در این میان 4 مرکز ویژه بانوان خدمات رسانی خواهند داشت.

علی جانی تصریح کرد: با برنامه ریزی و فرهنگ سازی می‌توانیم به راحتی سطح آگاهی و هشویاری در جامعه را ارتقاء دهیم از کاهش سن اعتیاد جلوگیری کرده باشیم.

وی با بیان اینکه ایجاد محدودیت نمی‌تواند توزیع و پخش مواد مخدر را ریشه کن کند، یادآور شد: فرهنگسازی بسیار نقش مهمی در جامعه ایفا می‌کند از این رو 12 هزار دانش آموز از آموزش‌های مبارزه با موادمخدر برخوردار شدند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه برای قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر سن مصرف کننده مهم نیست و تنها به سودی که از طریق فروش مواد مخدر به دست می‌آورد فکر می‌کند، افزود: علی رغم۵۵۲۶ انسداد مرزی در کشور، احداث ۱۴۶ کیلومتر دیوار مرزی و ایجاد ۵۷۶ پاسگاه مرزی باز هم سوداگران مواد مخدر یک قدم از ما جلوتر هستند و به شیوه‌های مختلف نسبت به وارد کردن مواد مخدر به کشور اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر اعتیاد استان البرز رسانه مبارزه با مواد مخدر استان البرز مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه