Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد با توجه به تبدیل پردیس لردگان در آینده نزدیک به واحد بین‌الملل گفت: «قرارداد جذب دانشجویان غیرایرانی در لردگان به‌عنوان واحد بین‌الملل انجام شده است.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلا می واحد شهرکرد  امروز در دیدار با نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : مجموعه آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین آزمایشگاه‌ها در سطح استان و حتی استان‌های همجوار است که آمادگی عقد قرارداد همکاری با مدارس و دانشگاه‌های استان و استان‌های همجوار را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد عنوان کرد: 12 درصد از کل دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در پردیس لردگان و 20 درصد دانشجویان در واحدهای بروجن، فارسان و پردیس اردل و مابقی در شهرکرد مرکز استان مشغول تحصیل هستند.

رحیمی اضافه کرد: با وجود قابلیت‌های بالا در شهرستان لردگان و پردیس دانشگاهی؛ اما تاکنون به‌دلیل کمبود نقدینگی و نبود مالکیت نتوانسته‌ایم این مجموعه را به واحد دانشگاهی تبدیل کنیم که با پیگیری‌ها در استان و سازمان مرکزی تهران به‌دنبال خرید ساختمان مناسب و زمین 53 هکتاری برای پردیس لردگان هستیم.

وی توضیح داد: به‌منظور رشد و توسعه پردیس لردگان و رفاه دانشجویان این دانشگاه، درآمدهای شهریه‌ای و غیرشهریه‌ای باید در خود پردیس لردگان هزینه شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با توجه به تبدیل پردیس لردگان در آینده نزدیک به واحد بین‌الملل گفت: قرارداد جذب دانشجویان غیرایرانی در لردگان به‌عنوان واحد بین‌الملل انجام شده است؛ اما به‌دلیل نبود مالکیت این دانشگاه و شیوع بیماری کرونا و نبود نقل و انتقال دانشجویان در سراسر جهان به دانشگاه‌های دیگر، تاکنون نتوانسته‌ایم دانشجوی غیرایرانی جذب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی رئیس دانشگاه آزاد واحد بین الملل پردیس لردگان واحد شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

بیشتر بخوانید؛ راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی
سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.
حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند