Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:57:15 GMT

صیانت از حقوق شهروندان وظیفه ماست

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۲۳۱۰

صیانت از حقوق شهروندان وظیفه ماست

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: صیانت از حقوق شهروندان، مبارزه با فساد و نظارت و بازرسی از وظایف ماست.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مظفر مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری اظهار کرد: جایگاه نظارت و ارزیابی  از اهداف و مأموریت این اداره است و بر اساس برنامه ابلاغی وزارت آموزش و پرورش و اسناد بالادستی، برنامه‌ها به ادارات و معاونت‌ها ابلاغ شد که وظیفه این اداذه‌کل، رصد، ارزیابی و ارائه گزارش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جشنواره شهید رجایی، گفت: یک میلیون و ۸۰۰ هزار شاخص در سطح استان‌‌ها و مناطق ارزیابی شده است تا جایگاه آموزش و پرورش در بین دستگاه‌ها مشخص شود.

مظفر با اشاره به حوزه نظارت و بازرسی، ادامه داد: صیانت از حقوق شهروندان، مبارزه با فساد و نظارت و بازرسی از وظایف ما هست که بازرسانی تعیین شده و در این راستا فعالیت می‌کنند و البته کمیته سلامت اداری در این زمینه و در جهت مبارزه با فساد اقدام می‌کنند که میزان تخلفات کاهش یافته است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش اضافه کرد: تعداد ۳۹ هزار و ۴۸۶ کار نظارتی در همه موارد مانند امر ثبت‌نام و نحوه اجرای فرایند درست بخشنامه‌ها تا سطح مدارس توسط بیش از ۸ هزار نفر به عنوان کمیته‌های سلامت اداری و بازرسان انجام می شود.

ادامه دارد

منبع: فارس

کلیدواژه: ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش شهید حقوق ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش نشست خبری مظفر شهید حقوق آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه