Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:00:44 GMT

عکاس گیلانی پشتیبانی پولیتزر را دریافت کرد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۲۵۲۳

عکاس گیلانی پشتیبانی پولیتزر را دریافت کرد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،  رئیس دفتر انجمن سینمای جوان لاهیجان با اعلام این خبر افزود: این روایت تصویری محصول فعالیت گروهی عکاسان فعال ایرانی شامل؛  پویان طباطبایی (مدیر، ادیتور و نویسنده پروژه)، مارسل جرو (ادیتور)، یاسمن ده‌میانی (عکاس)، مهدی فضل‌الهی (عکاس)، حامد بارچیان (عکاس)، مهران مافی‌بردبار (عکاس)، مهدی بارچیان (عکاس)، علی سوته (عکاس)، جلال شمس‌آذران (عکاس) و کیانوش سعادتی (عکاس) است که با همکاری بنیاد پولیتزر شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساسان عادلی تصریح کرد : مجموعه عکس  ‌ «راه رفتن روی تیغ»  نگاهی دارد به زندگی روزمره افراد شاغل در دوران کرونا.
به گفته وی؛ علی سوته تنها عکاس گیلانی این پروژه از اعضای انجمن سینمای جوانان لاهیجان است که پیش‌تر در نخستین گرنت عکاسی مستند NVP (سال ۲۰۱۷- تورنتو کانادا) برای مجموعه عکسش از محیط زیست با عنوان «آلودگی آب و خاک شمال ایران» به‌عنوان یکی از سه عکاس برنده کمک هزینه و حمایت مالی انتخاب شده بود.

جایزه پولیتزر جایزه‌ای در روزنامه‌نگاری، ادبیات و موسیقی است که بخش‌های گوناگون دارد؛ این جایزه معتبرترین جایزه روزنامه‌نگاری در آمریکا است که هر ساله (از ۱۹۱۷) با نظارت دانشگاه کلمبیا به روزنامه‌نگاران، نویسندگان، شاعران و موسیقی‌دانان داده می‌شود. این جایزه به‌نام بنیان‌گذار آن جوزف پولیتزر، روزنامه‌نگار مجاری‌تبار آمریکایی در سده نوزدهم نامگذاری شده‌ است.
همچنین هر ساله بنیاد پولیتزر جوایز نیم میلیون دلاری خود را به بهترین عکس‌های خبری در زمینه‌های مختلف می‌دهد که در میان تمام عکس‌های خبری جهان به عنوان بهترین عکس خبری افشاگرانه و جسورانه معرفی می‌شود.

برچسب‌ها عکاسی لاهیجان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکاسی لاهیجان گیلان عکاسی لاهیجان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان گیلانی در حمایت از دانشجویان آمریکایی چه گفتند؟

دریافت 37 MB کد خبر 6091314

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان گیلانی در حمایت از دانشجویان آمریکایی چه گفتند؟
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • کودک لاهیجانی «شهر یار» حوزه آموزش پسماند شد
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • توزیع تخم نوغان از امروز درگیلان
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی