Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:41:39 GMT

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سامسونگ

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۳۰۹۴

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سامسونگ

آیا برند لوازم خانگی شما سامسونگ است و اکنون نیاز به تعمیر دارد؟ به دنبال تعمیرکار مطمئن هستید؟ نگران نباشید. یکی از خدمات اصلی ما، تعمیر لوازم خانگی سامسونگ است. بنابراین اگر به دنبال تعمیرات تحصصی این برند  هستید، از خدمات و مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آراسرویس، در این مطلب توضیحات بیشتری در زمینه تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سامسونگ، از جمله ماشین لباسشویی و تلویزیون سامسونگ، صحبت خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیب‌یابی و تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

سامسونگ یک برند مطرح و معتبر در زمینه تولیدات لوازم خانگی است. ماشین لباسشویی سامسونگ یک انتخاب مناسب در بین برندهای دیگر است. بنابراین اگر برند لباسشویی شما سامسونگ است به شما تبریک می‌گوئیم. با تمام این توضیحات، برند سامسونگ همانند برندهای دیگر می‌تواند دچار مشکلات گوناگونی شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. در هنگام بروز مشکل در این لباسشویی، اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد این است که چگونه آن را تعمیر کنید؟ مسلما به فکر کمک گرفتن از یک تعمیرکار هستید. اما نمی‌توانید به هر کسی اعتماد کنید و باید از یک تعمیرکار مطمئن کمک بخواهید.

خدمات تعمیرات لباسشویی آرا سرویس در محل، بهترین انتخاب برای شماست. آرا سرویس با بهره‌بندی از تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده، مشکلات لباسشویی سامسونگ شما را برطرف خواهد کرد.

 به هر حال، اگر لباسشویی شما با مشکل آبگیری یا تخلیه مواجه است، روشن نمی‌شود، صدا تولید می‌کند، نیاز به تعویض قطعات دارد و... آرا سرویس در کوتاه‌ترین زمان تحت نظارت خودتان مشکل را رفع می‌کند. بنابراین اگر مشکلاتی از این قبیل را در لباسشویی خود مشاهده می‌کنید، اصلا نگران نباشید.

مزایای تعمیر لباسشویی سامسونگ توسط ما

خراب‌شدن ماشین لباسشویی سامسونگ، به دلایل مختلفی نظیر ضربه، استفاده ناصحیح، عدم مراقبت درست، نوسان الکتریکی، استهلاک کارکرد طولانی و... رخ می‌دهد. بیشتر مشکلاتی که برای لباسشویی سامسونگ به وجود می‌آید، قابل حل است. بنابراین نباید نگران بود. چرا که با آرا سرویس مشکلات لباسشویی سامسونگ قابل برطرف شدن است.

برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ تنها کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید.

سرویس و تعمیر تلویزیون سامسونگ

امروزه یافتن تعمیرکار مطمئن برای تعمیر تلویزیون سامسونگ اندکی سخت است. چرا که به هر فردی نمی‌توان اعتماد کرد. همچنین برخی از افراد سودجو تنها برای کسب درآمد اقدام به تعمیر می‌کنند. در نتیجه نه تنها مشکل رفع نمی‌شود، بلکه ممکن است آسیبی جدی‌تر به تلویزیون شما وارد نمایند. از طرفی جا به جایی تلویزیون به محل تعمیر اندکی سخت است. بنابراین چه باید کرد؟

بهترین گزینه استفاده از خدمات تعمیر در محل است. تکنسین متبحر آرا سرویس با ارائه خدمات تعمیر در محل، زیر نظارت شخص شما مشکلات تلویزیون سامسونگ را رفع می‌کند.

خدمات آرا سرویس در زمینه تلویزیون سامسونگ چه مواردی را شامل می‌شود؟

· اگر به تازگی تلویزیون سامسونگ خریداری کرده‌اید، کارشناسان در نصب یاری دهنده شما هستند.

· انواع تعمیرات تلویزیون و تعویض قطعات معیوب با قطعات اورجینال انجام می‌شود.

· سرویس تلویزیون سامسونگ با هزینه‌ای مناسب در محل

· تعمیر و عیب‌یابی انواع مشکلات تلویزیون سامسونگ نظیر آب‌خوردگی، ضربه، روشن نشدن تلویزیون سامسونگ، تعمیر اسپیکر و بلندگو، تعمیر تیره بودن بخشی از صفحه نمایشگر، تعمیر و عیب‌یابی مشکلات مربوط به صدا و...

مزایای استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل

· با سپردن تلویزیون سامسونگ خود به متخصصین ما، در صرف هزینه صرفه‌جویی نمائید.

· صرفه جویی در زمان

· پشتیبانی از خدمات مشتریان پس از ارائه خدمات تعمیرات

· تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل بدون نیاز به جا به جایی تلویزیون و آسیب احتمالی به آن

· ارائه ضمانت‌نامه و گارانتی به منظور افزایش رضایت و اطمینان مشتریان گرامی

· تعویض قطعات معیوب با قطعات اصلی و اورجینال

· عیب‌یابی و سرویس صفر تا صد قطعات و مشکلات تلویزیون

نکته: در مواردی که نیاز به تعمیرات تکمیلی باشد، تلویزیون سامسونگ شما به محل شرکت انتقال یافته و پس از تعمیر برای مشتری ارسال می‌گردد.

چرا ما؟ بهره‌مندی از بهترین تکنسین تعمیرات

متخصصین با تجربه آرا سرویس، مهم‌ترین عامل برای انتخاب است. آرا سرویس با بیش از ۱۲ سال سابقه در زمینه تعمیرات، با تجربه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تعمیرکاران را داراست. هر ساله نیز تعمیرکاران به صورت دوره‌های عملی، مجددا آموزش داده می‌شوند و با جدیدترین تکنولوژی‌های لوازم خانگی آشنا خواهند شد.

خدماتی تضمینی

تیم مهندسی ما با ارائه ضمانت‌نامه اقدام به تعمیر می‌کند. همچنین گارانتی خدمات تعمیر نیز شامل این جریان خواهد بود.

تعمیر در کوتاه ترین زمان

از طریق تماس با ما، در کوتاه ترین زمان لباسشویی سالم تحویل بگیرید. از خدمات تعمیر در محل ما بهره‌مند شده و به صورت تضمینی مشکلات لباسشویی بوش و سامسونگ خود را رفع کنید.

هزینه مناسب تعمیر

هزینه‌های دریافتی از مشتریان گرامی، پس از انجام خدمات تعمیر است. همچنین تمامی هزینه‌ها، طبق نرخ استاندارد از مشتری دریافت می‌گردد.

استفاده از قطعات اورجینال

با اطمینان خاطر، تعویض قطعات را به تکنسین آرا سرویس بسپارید. اگر با بررسی لباسشویی یا تلویزیون، تعمیرکار متوجه شود نیاز به تعویض قطعات است، در کوتاه ترین زمان قطعات معیوب را با قطعات اصلی و اورجینال جایگزین می‌کند. اینکار به حفظ کیفیت دستگاه کمک کرده و لباسشویی را مثل روز اول می‌کند.

در آخر در صورتی که قصد ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی و تلویزیون و سامسونگ را به صورت تضمینی دارید، تنها کافیست با شماره‌ ۷۵۹۳۱-۰۲۱ و یا درخواست در سایت رسمی شرکت به نشانی www.araservice.co در خواست خودتان را ارسال کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لوازم خانگی سامسونگ تعمیرات لوازم خانگی ماشین لباسشویی سامسونگ کوتاه ترین زمان خدمات تعمیر لوازم خانگی تعویض قطعات عیب یابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ قاسم فدایی راد، مسئول امور کتابخانه تخصصی اهل بیت علیهم السلام (گوهرشاد سابق) سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: این کتابخانه در حال حاضر دارای سه هزار و ۹۱۹ نسخه خطی است که نسخه پشتیبان آنها از طریق کتابخانه دیجیتال این سازمان در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.
 وی افزود: همچنین ۳۵۴۵ نسخه کتاب چاپ سنگی، بیش از ۱۲۰ هزار نسخه کتاب چاپی، ۱۷۰۰ لوح فشرده، ۱۵۰۰ نسخه پایان‌نامه و افزون بر ۱۲۰ هزار نسخه کتاب الکترونیکی با محوریت سیره و معارف اهل بیت (ع) در این کتابخانه وجود دارد. 
 
فدایی‌راد گفت: کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) ویژه پژوهشگران، طلاب علوم دینی و دانشجویان است، اما با توجه به شبانه‌روزی بودن کتابخانه، به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت رضا (ع) و اعضای کتابخانه مرکزی و سایر کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در زمان تعطیلی کتابخانه‌ها خدمات‌رسانی می‌کند.
 
وی افزود: همچنین این کتابخانه، یکی از بزرگترین کتابخانه‌های تخصصی و شبانه‌روزی در جهان اسلام به شمار می‌آید که از ابتدای تأسیس ویژه ارائه خدمات به آقایان بود، اما بنا به درخواست‌های مکرر مراجعان، بخش بانوان نیز در سال‌های اخیر در آن راه‌اندازی شد
 مسئول امور کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی با اشاره به این‌که در مجموع ۴۳۳ هزار و ۵۰۰ زائر و مجاور از خدمات این کتابخانه در سال گذشته بهره‌مند شده‌اند، گفت: کتابخانه به طور میانگین ماهانه به ۲۲ هزار نفر در بخش آقایان و ۱۴ هزار نفر در بخش بانوان ارائه خدمت می‌کند.
 
 
 
 
 
 

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی