Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته مشترکی میان وزارت صمت و دانشگاه علم و صنعت برای طراحی «پلت‌فرم ملی» برای ساخت خودروی ملی و عملیاتی شدن آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، دومین نشست مشترک برای ساخت تولید خودروی ملی روز دوشنبه در دفتر «علی نیکزاد ثمرین» نایب رییس مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولان وزارت صمت و دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این نشست مقرر شد تا کمیته مشترکی میان وزارت صنعت، معدن و تجارت شامل ایدرو و معاونت امور صنایع این وزارتخانه با دانشگاه علم و صنعت برگزار شود تا منجر به طراحی "پلت‌فرم ملی" برای ساخت خودروی ملی شود و به اشتراکاتی برای عملیاتی شدن این توافق برسند.

علی نیکزاد ثمرین نایب رییس مجلس شورای اسلامی چندی پیش پس از آنکه در جلسه با مسئولان دانشگاه علم و صنعت از آمادگی مسئولان این دانشگاه برای ساخت خودروی ملی مطلع شد، جلسه‌ای را بین مسئولان وزارت صمت و دانشگاه علم صنعت برگزار کرد.

مسئولان دانشگاه علم و صنعت ادعا کردند که دانشکده خودرو فقط در این دانشگاه وجود دارد و در گذشته نیز با پرتاب ماهواره به فضا، توان خود را ثابت کرده‌اند. آن‌ها معتقدند در این شرایط اگر مسئولان دولتی نیز تمایل داشته باشند می‌توانند به ساخت خودروی ملی کمک کنند.

پس از این اعلام آمادگی دانشگاه علم و صنعت، نیکزاد ثمرین نایب رییس مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای را با حضور رییس دانشگاه علم و صنعت و سرپرست وزارت صمت برگزار کرد و طرفین آمادگی خود برای ساخت خودروی ملی را اعلام کردند.

جلسه امروز دومین نشست مشترک میان وزارت صمت و دانشگاه علم و صنعت در راستای موضوع طراحی و ساخت خودروی ملی بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خودرو مجلس شورای اسلامی مجلس نایب رییس مجلس شورای اسلامی دانشگاه علم و صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به رای کمیته انضباطی درباره کاپیتان خود اعتراض کردند.

به گزارش ایسنا، حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟