Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه پلدختر گفت: با استفاده از توان دانشگاه ها می توان در راستای توسعه و آبادانی شهرستان پلدختر اقدام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک منصور کریمی فرد؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر امروز در جمع اساتید دانشگاهی که به مناسبت شهادت چمران و روز استاد برگزار شد،  اظهار داشت: پیشرفت های تحصیلی و دانشگاهی امروز به برکت انقلاب نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کیفیت تحصیلی دانشجویان در جهت اثرگذاری در جامعه مهم و ضروری است که با توجه به شیوع کرونا باید به این امر دقت شود.

کریمی فرد با اشاره به اینکه رشد علمی دانشگاه ها یک ضرورت است عنوان کرد: اساتید با روحیه انقلابی  بایستی به عنوان نقش مربی در عرصه تعلیم وتربیت دانشجویان استفاده کنند، بازخورد دانشگاه ها باید به اثر گذاری دانشجویان منتهی شود.

فرمانده سپاه پلدختر با اشاره به هدفمند بودن پژوهش ها در راستای توسعه شهرستان، یادآور شد: برای توسعه و آبادانی شهرستان پلدختر به توان دانشگاه ها نیازمند است و از علم و ابتکار دانشجویان در جهت پیشرفت منطقه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: هیات اندیشه ورز اساتید در بسیج تشکیل می شود تا از اندیشه استادان برای حل مشکلات به خصوص معیشت مردم با ارائه راهکار و تولید اندیشه استفاده کنیم.

در ادامه حجت الاسلام موسوی؛ امام جمعه پلدختر با تاکید بر این که نشست های هم اندیشی در دانشگاه های پلدختر پر رنگ برگزار شود، گفت: دانشگاه مبدا همه تحولات است و از این ظرفیت برای توسعه هر منطقه می توان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه فضای دانشگاه خستگی ناپذیر است، عنوان کرد: یکی از چهره های موثر در تصمیم گیری شهرستان، دانشگاهیان هستند و خلاء حضور روسای دانشگاه ها در جلسات اداری یک چالش است که از طریق فرمانداری این موضوع بررسی می کنیم.

حجت الاسلام موسوی گفت: نشست های هم اندیشی اساتید و دانشگاهی باید پررنگ تر باشد تا فضای تعاملی و علمی در دانشگاه ها فراهم شود.

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،هوشیاراحمدیان اظهار داشت:خط انتقال آب روستای آبخورده به طول ۸۰۰ متر و با سایز لوله ۶۳ پلی اتیلن و از طریق مسیر سخت و سنگی کوهستان و به صورت دستی با مشارکت اهالی روستا انجام شد.   وی افزود: با اتمام این خط انتقال که از چشمه جدید روستا و با احداث مخزن بتنی ۲۰ مترمکعبی انجام گرفت مشکل آب شرب ۴۵ خانوار با ۲۰۳ نفر جمعیت رفع شد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • نمایشگاه اکسپو ظرفیتی برای تبادلات اقتصادی است
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است