Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار سمنان در جلسه شورای فنی استان سمنان ضمن بیان اینکه بارش باران شدید و جاری شدن سیلاب در محدوده گرمسار – فیروزکوه منجر به تخریب بخشی از طرح عمرانی راه اصلی گرمسار-سیمین دشت- فیروزکوه شده است، گفت: زمان زیادی از تخریب این مسیر گذشته، اما همچنان دلایل کارشناسی این واقعه از سوی مسئولان مربوطه مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تأکید بر اینکه به‌طورقطع باید با اجرای طرح‌های کارشناسی دلایل تخریب بخشی از این راه مشخص شود، تصریح کرد: میزان قصور هرکدام از عوامل سازندگان این جاده و دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید شناسایی و برای عموم مردم شفاف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در ادامه با اشاره به اینکه مدت‌زمان عملیات ساخت طرح‌های عمرانی در استان بسیار قابل‌توجه است، بیان کرد: پروژه احداث زندان جدید در سمنان ۱۲ سال طول کشیده است.

فخری بابیان اینکه تأخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی منجر به هدر رفت منابع مالی می‌شود، ابراز داشت: برخی از کاغذبازی‌های اداری و تصمیم‌های اشتباه مانع پیشرفت در ساخت طرح‌های عمرانی می‌شود.

او در پایان با تأکید بر اینکه مدیران در اجرای طرح‌های مختلف در استان باید ریسک‌پذیر باشند، گفت: اجرای بخشنامه سازمان برنامه‌وبودجه کشور در خصوص دستورالعمل ارزیابی کیفیت و مشخصات فنی عملیات اجرایی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهر سازی تخریب راه ها بارندگی طرح های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه کرامت به میزبانی دفتر خود در سمنان بیان کرد: ایام دهه کرامت فرصت بسیار خوبی است تا پشتوانه حمایت از اجرای طرح نور باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت حجاب در بین خانواده‌های استان سمنان افزود: ابراز رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح جامعه امری ارزشمند است.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در ایام دهه کرامت بتوانیم از فیوضات معنوی و برکات امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، گفت: اقدامات و کارهای فرهنگی مطلوبی در این خصوص تاکنون صورت گرفته که امیدواریم از این ظرفیت دهه کرامت همراه با برنامه‌های خوب بهره گیری لازم صورت گیرد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه در این نشست ضمن بیان اینکه بحث فضاسازی، برپایی ایستگاه صلواتی، موکب و سایر موارد توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح راه‌های اصلی استان و همچنین فضاسازی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار باشد، گفت: برنامه‌ای مدون و جامع در حوزه گرامیداشت دهه کرامت در روستاها و همچنین تجلیل از مقام دختران در این ایام تدوین و ابلاغ شود.

کد خبر 6090352

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد