Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@10:38:35 GMT

کشته شدن یک نفر در زمین تمرینی موناکو

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۵۲۶۲

کشته شدن یک نفر در زمین تمرینی موناکو

رخ دادن حادثه‌ای ناگوار در زمین تمرینی تیم فوتبال موناکو منجر به مرگ یک نفر شد. ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه موناکوی فرانسه با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود از مرگ دلخراش یک کارگر ساختمانی در زمین تمرینی این تیم بر اثر سقوط یک صخره خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام این باشگاه، این کارگر که برای شرکت پیمانکاری مسئول ایمن‌سازی محوطه پیرامون زمین تمرینی «توربیه» فعالیت داشت، با بیل مکانیکی مشغول انجام عملیاتی راه‌سازی بوده که یک صخره از تپه بالای سر او سقوط می‌کند. این حادثه که ساعت 2 بعدازظهر به وقت محلی رخ می‌دهد باعث مرگ وی می‌شود.

زمین تمرینی باشگاه موناکو روی پله‌های مشرف به سواحل دریای مدیترانه واقع شده و گویا خطرناک بودن مسیر دسترسی به آنجا مسئولان باشگاه را بر آن داشته که از یک شرکت راهسازی برای ایمن‌سازی مسیر کمک بگیرند. محل سقوط صخره و وقوع حادثه برای بازیکنان و دیگر اعضای تیم قابل دسترسی نبود و به همین دلیل هم آنها مستقیماً شاهد ماجرا نبودند. باشگاه موناکو با انتشار پیامی به خانواده کارگر فقید، با آنها ابراز همدردی کرده است.

مدیر ورزشی جدید موناکو معرفی شد

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فرانسه موناکو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فرانسه موناکو فوتبال فرانسه موناکو زمین تمرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، رسانه‌های محلی روز شنبه گزارش دادند که در یک حادثه رانندگی در مرکز سنگال ۱۳ نفر کشته و حدود ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری سنگال به نقل از یک منبع امنیتی، این حادثه در جاده ملی شماره ۱، در نزدیکی روستای یامونگ در منطقه کافرین رخ داده است.

این منبع اعلام کرد این حادثه بر اثر واژگونی یک اتوبوس حمل و نقل پس از ترکیدن یکی از لاستیک‌های آن رخ داد.

کد خبر 6090336

دیگر خبرها

  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر