Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@05:55:33 GMT

عربستان اعلام صلح کرد؟

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۵۷۷۰

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، محمد آل جابر، سفیر عربستان در یمن امروز، دوشنبه در توییتر نوشت: در ادامه تلاش‌های عربستان و کشورهای ائتلاف سعودی برای توقف خونریزی‌ها، پایان درگیری‌ها و حفظ وحدت، دولت مستعفی یمن و شورای انتقالی جنوب با درخواست آتش‌بس فراگیر در ابین و توقف تنش در تمامی استان‌ها و آغاز نشست‌های کمیته‌های طرفین در عربستان جهت اجرای فوری توافقنامه ریاض موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اشاره کرد: تلاش‌هایی که قبلا عربستان و کشورهای ائتلاف برای تحقق توافقنامه ریاض صورت دادند با چالش‌های مختلف روبه‌رو و در نهایت متوقف شدند و اوضاع از دست خارج شد. این مرحله مستلزم اراده سیاسی و همکاری جدی از طرفین توافقنامه در راستای خدمت به منافع ملی و بازگشت موسسات کشور برای انجام وظایفشان است.

این اعلام سعودی چند هفته بعد از درگیری‌های شدید بین نیروهای عبد ربه منصور هادی و نیروهای شورای انتقالی در استان ابین و جزیره سقطری صورت می‌گیرد.

همچنین ۱۵ حزب سیاسی یمن اقدامات خصمانه شورای انتقالی جنوب در دو استان ارخبیل سقطری و عدن در جنوب را محکوم کرده و از عبد ربه منصور هادی،‌ رئیس دولت مستعفی یمن خواستند اقدامات بیهوده شبه‌نظامیان جدایی طلب را متوقف کند.

در بیانیه مشترک این ۱۵ حزب آمده است: حوادث تاسف بار استان ارخبیل را در پی اقدام شبه نظامیان شورای انتقالی در حمله به شهر حدیبو مرکز استان ارخبیل و اشاعه آشوب و تروریسم مشاهده کردیم، نیروهای دولت منصور هادی باید این شبه‌نظامیان را متوقف کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: شورای انتقالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استوری احساسی منوچهر هادی بعد از جدایی از یکتا ناصر (فیلم) منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم) همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا (فیلم)
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد