Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@00:09:15 GMT

ارتباط تصویری با ملاقاسمی در آمریکا

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۶۲۷۴

ارتباط تصویری با ملاقاسمی در آمریکا

پیشکسوتان وزنه برداری و کشتی از حضور در مراسم افتتاح تالار مشاهیر ورزش ایران ابراز خوشحالی کردند.

به گزارش ایسنا، در مراسم افتتاح تالار مشاهیر ورزش ایران از تندیس پنج قهرمان رونمایی شد. محمود ملاقاسمی اولین مدال آور تاریخ ورزش ایران در بازیهای المپیک به دلیل حضور در آمریکا و امامعلی حبیبی اولین قهرمان المپیک تاریخ ورزش ایران به دلیل بیماری در مراسم حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد ابراهیم سیف پور قهرمان دو دوره جهان و دارنده مدال برنز المپیک 1960 رم و محمد مهدی یعقوبی نایب قهرمان المپیک 1956 و علی میرزایی پیشکسوت وزنه برداری در مراسم حاضر بودند. همچنین از تندیس زنده یاد سیامند رحمان هم رو نمایی شد.    
علی میرزایی پیشکسوت وزنه برداری در مراسم گفت: کاش سر حال بودم و بهتر می توانستم صحبت کنم و آنچه در قلبم می گذشت را عرضه می کردم.(میرزایی به دلیل مساعد نبودن حالش نتوانست خیلی زیاد صحبت کند).

محمد مهدی یعقوبی پیشکسوت کشتی  نیز بیان کرد: همه چیز گفته شده و من حرف خاصی ندارم. من چند ماه دیگر 90 ساله می شوم و از این برنامه خیلی شاد شدم. دنیا را به من می دادند اینقدر خوشحال نمی شدم.

محمد ابراهیم سیف پور پیشکسوت کشتی گفت: می خواهم تشکر کنم مخصوصا از آقای صالحی امیری که کاری کرده است که برای ما غرور آفرین است و کار ماندگاری است. قهرمانان داشتند منزوی می شدند اما الان حرکتی شد که می دانند هنوز به یادشان هستند.  

داماد برادر امامعلی حبیبی به نمایندگی از حبیبی در مراسم حاضر شد و گفت: من از سرزمین کشتی آمده ام و از آقای وزیر تقاضا دارم به ورزش های بومی و محلی توجه شود.
در ادامه نیز کلیپی از زندگی نامه این قهرمانان و زنده یاد سیامند رحمان  پخش شد.


 * رکوردشکنی  330 کیلوگرمی، برنامه زنده یاد سیامند رحمان برای توکیو

محمود خسروی وفا رییس کمیته پار المپیک نیز در مورد سیامند رحمان گفت: درگذشت رحمان شوک خبری بود. من با او پیوند عاطفی داشتم. او یک پدیده الهی بود و نمیخواهم بزرگنمایی کنم. بخش های فنی او 100 سال دیگر هم تکرار نمی شود. اگر هم به وجود آید خصوصیات اخلاقی او تکرار نخواهد شد. او می خواست رکورد 330 کیلوگرم را در توکیو بزند.

محمود ملاقاسمی نیز در آمریکا بود اما ارتباط تصویری با او انجام شد. ملاقاسمی گفت: خدمت پیشکسوتان و حضار سلام عرض می کنم. از  کمیته ملی المپیک تشکر می کنم که این حرکت بسیار ارزشمند را انجام داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورزش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم ترحیم نادر کاشانی کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال و از چهره‌های شاخص این رشته ورزشی در مسجد الرضای تهران با حضور مدیران و قهرمانان بسکتبال امروز جمعه برگزار شد.

در این مراسم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان حاضر شد و با قرائت فاتحه برای این مرحوم از درگاه خداوند آمرزش مسألت کرد.

این پیشکوست بسکتبال که سوم اردیبهشت ماه بدلیل بیماری در گذشت، در بازی‌های آسیایی ١٩۶۶، ١٩٧٠ و ١٩٧۴ عضو تیم ملی ایران بود و در سال ١٣۵٧ از تیم ملی خداحافظی کرد.

کد خبر 6088967

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال