Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در حاشیه برگزاری هفتمین نشست شورای هماهنگی حمل و نقل و لجستیک در سال ۹۹ از تهیه و تدوین برنامه وزاتخانه در احیا و بازیابی پس از شیوع ویروس کووید ۱۹ و افزایش تاب‌آوری در مواجهه با پاندمی‌ها خبر داد و گفت: این برنامه با امضای وزیر راه و شهرسازی به دولت ارایه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هفتمین نشست شورای هماهنگی حمل و نقل و لجستیک با بررسی آخرین وضعیت حمل و نقل مسافر و بار، اقدامات انجام شده در اجرای مصوبات کمیته حمل و نقل ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، آخرین وضعیت مرزها، محدودیت‌های بین‌المللی ناشی از شیوع کرونا، اخبار، اقدامات و مذاکرات انجام شده جهت رفع محدودیت‌ها به ریاست محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و با حضور معاونان وی در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این نشست، با موضوع جلسه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره)، سازمان هواشناسی کشور و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل به ارایه گزارشی جامع از فعالیت‌های خود پرداختند.

شهرام آدم‌نژاد معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در حاشیه این نشست در جمع‌بندی هفتمین نشست شورای هماهنگی حمل و نقل و لجستیک به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت:  در این جلسه آخرین وضعیت مدهای مختلف حمل و نقلی در بخش بار و مسافر بررسی شد.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در این نشست همچنین مروری بر وضعیت شرکت ها و سازمان هایی که در ایام کرونا بیشترین ضرر و زیان را داشتند، شد. همچنین در رابطه با آخرین تسهیلاتی که مقرر شده تا در اختیار شرکت های زیان دیده قرار بگیرد بحث و بررسی شد و مقرر شد تا موانع شناسایی شده و بر اساس آن، شرکت‌هایی که بیشترین آسیب را از ایام کرونا داشتند سریعتر و سهل تر، تسهیلات مرتبط با کرونا را دریافت کنند.

آدم نژاد افزود: در بخشی از این نشست، برنامه‌ها و فعالیت‌های تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی و ستاد طی گزارش هایی جامع از سوی سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه وزارتخانه، ارایه شد.

وی با تاکید بر اینکه در خصوص جلوگیری از شیوع کرونا، وزارت راه و شهرسازی جزو وزارتخانه‌ها پیش رو بوده است، توضیح داد: برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در احیا و بازیابی پس از شیوع ویروس کووید ۱۹ و افزایش تاب‌آوری در مواجهه با پاندمی‌ها آماده شده است و تلاش خواهیم کرد تا این برنامه با امضای وزیر راه و شهرسازی به دولت ارایه شود. در این برنامه، چگونگی و شرایط حمل و نقل عمومی در سال جاری تشریح شده است.

وی تصریح کرد: شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در خصوص حمل و نقل برون شهری در ایام کرونا، سعی کرد تا تمامی پروتکل‌های بهداشتی را در خصوص کرونا از زمان آغاز همه‌گیری تاکنون رعایت کند. تلاش خواهیم کرد تا یکنواخت و مستمر این محدودیت‌ها پیگیری و دنبال شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی حمل و نقل سازمان ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند

شرکت آسترازنکا می‌گوید به دلیل مازاد واکسن‌های کرونا، این محموله‌های خود را از سراسر جهان جمع‌آوری می‌کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شرکت انگلیسی ـ سوئدی آسترازنکا می‌گوید به دلیل مازاد واکسن‌های کووید19 این محموله‌های خود را از سراسر جهان جمع‌آوری می‌کند.

این شرکت اعلام کرده که از زمان آغاز همه‌گیری کرونا چندین نسخه به‌روز شده از واکسن‌هایی که برای مقابله با ویروس کرونا ساخته شده از سوی شرکت‌های مختلف راهی بازار شده و همین مسئله موجب پدید آمدن مازاد واکسن‌ برای بیماری کرونا شده است.

اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون

براساس گزارش گاردین، در 7 می، آژانس دارویی اروپا اطلاعیه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه این واکسن دیگر مجاز به استفاده نیست. AstraZeneca در بیانیه‌ای گفت که این تصمیم به این دلیل گرفته شده است که در حال حاضر انواع واکسن‌های جدیدتری در دسترس هستند که برای هدف قرار دادن انواع کووید-19 سازگار شده‌اند.

با وجود این، چند روز پیش در پی شکایت دسته‌جمعی گروهی از شهروندان بریتانیایی، این شرکت اعتراف کرده بود که موارد نادری از واکسن‌های کرونای شرکت آسترازنکا به ایجاد لخته خون و مرگ بیماران منجر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • توسعه ریز داروی ایرانی برای درمان عفونت های قارچی ناخن
  • ضرب الاجل کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای دستگاه‌های کم‌کار در ارائه اطلاعات به سامانه اعتبارسنجی
  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید