Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) از برگزاری هجدهمین دوره این جشنواره با تغییرات بنیادی به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمودرضا برازش ظهر امروز در نشستی خبری پیرامون هجدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در هتل فرهنگ و هنر مشهد اظهار داشت: امسال هجدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) برگزار شده و این امر سبب گرایش بیشتر به سوی رسانه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در جشنواره امسال ظرفیت برای سایر افراد شرکت کننده از خارج از کشور مناسب نبود اما برای تعامل بیشتر در سال‌های آینده با این افراد برنامه‌ریزی شده است، طی تعاملاتی با صدا و سیما 10 برنامه تدارک دیده شده که تاکنون 2 برنامه از آن پخش شده است.

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) ادامه داد: مقدمات برنامه‌های استانی چیده شده و قرار بر برگزاری جشنواره‌های استانی پس از آبان‌ماه بوده است، فاصله زمانی جشنواره‌های استانی به دلیل محدودیت‌های پیش رو بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد بین المللی امام رضا (ع) ظرفیت خلق اثر دارد، این جشنواره پس از راه‌اندازی بسیاری از افراد را برای یادگیری و آموزش آماده می‌سازد، در حوزه پژوهشی، شعر و داستان و نظایر این موارد افراد بسیاری مشغول به فعالیت هستند، به عنوان مثال 14 استان در بخش شعر و داستان آمادگی حضور در جشنواره‌های استانی را دارند.

جشنواره نقالی و شاهنامه‌خوانی "نقشا" با معرفی برندگان در آرامگاه فردوسی پایان یافتثبت 4986 فیلم در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم کوتاه تهرانجشنواره «نسیم کرامت» در رشت برگزار می‌شود

برازش تصریح کرد: در حوزه تئاتر علاوه بر بخش کودک و بزرگسال با همکاری با سایر دستگاه‌ها هشت نمایشنامه توسط نویسندگان برتر کشور تکمیل شده و برخی نیز در حال تکمیل هستند، در حوزه موسیقی هنرهای فاخری وجود داشته که مورد استقبال متولیان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: هفته گذشته کارگاه همدلی با حضور 70 نفر از هنرمندان برگزار شد، همچنین جشنواره‌های مختلفی در طی سال برپا می‌شوند، آثار زیبایی آماده شدند و بسیاری از آثار نیز در حال تکمیل هستند، همکاری بسیاری از بخش‌ها نظیر آستان قدس رضوی و نظایر این موارد توانستیم در بخش عکس‌ها، فیلم‌ها و مانند آنها موفق باشیم.

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) عنوان کرد: برخی از آثار جشنواره‌های مشهد در کلان‌شهرهای این شهر استفاده می‌شوند، یکی از راه‌های دیده شدن توسط عموم فضای مجازی بوده است.

وی افزود:کلیپ‌های آماده شده برای دهه کرامت روزانه 100 تا 200 هزار بازدید دارند، ما می‌توانیم در فضای مجازی برای گسترش کار خود فعالیت بالایی داشته باشیم.

برازش اظهار داشت: بنیاد بین المللی امام رضا (ع) امسال کم‌هزینه بود، به عبارتی بیشترین هزینه ما صرف سکه‌های مسابقات می‌شود، در گذشته هشت سکه برای مسابقات در نظر گرفته می‌شد اما در حال حاضر تعداد آنها به پنج سکه کاهش یافت.

وی ادامه داد: بسیاری از فعالیت‌های بنیاد بین المللی امام رضا (ع) مشترک با آستان قدس بوده است، همچنین با سایر دستگاه‌ها ارتباطاتی برقرار شده، برخی از جشنواره‌های ما به صورت ملی برگزار شده و میهمانانی از سایر کشورها به ویژه کشورهای عربی به این شهر مشرف می‌شوند.

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) عنوان کرد:باید از نظر تبلیغی حمایت شویم تا بتوانیم موفق‌تر از وضعیت کنونی باشیم، بنا بر گفته بسیاری از افراد عدم فعالیت در مشهد و انتقال دفتر به تهران سبب بهبود وضعیت بنیاد می‌شود اما ما می‌خواهیم در جوار امام رضا (ع) باشیم.

سیدجلال فیاضی؛ مشاور عالی مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)، انتقال آموزه‌های امامان به نسل بعدی علاوه بر شفاعت، زیارت، ارادت، عشق به ائمه و نظایر این موارد است، بسیاری از صافت نیکو و خصلت‌های ناپسند به عنوان هنجارها و ناهنجارهای اجتماعی شناخته شدند که از آنها می‌توان به صدق و کذب اشاره کرد.

فیاضی ادامه داد: مسابقات ملی با عنوان امام مهربانی با همراهی اپلیکیشن روبیکا به زودی برگزار می‌شود که در آن شهروندان  شعر، داستان و یا هر متن و قالبی را برای ما ارسال کنند که سه نفر از آنها به عنوان نفرات نخست تا سوم معرفی شوند، قرار بر خروج ما از بستر شهری و قالب شدن در کشور و حتی وسیع‌تر از آن شده است.

سیدجواد رفاهی؛ مشاور عالی مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) نیز در این برنامه اظهار داشت: امور مختلفی در بنیاد بین المللی امام رضا (ع) انجام می‌شود، برای برگزاری هر جشنواره تمامی همکاران در این زمینه پای کار می‌آیند و امور در کمترین زمان ممکن صورت می‌پذیرند.

انتهای پیام/281/ ت

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)

عصر ایران؛ مسعود طاهری - هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن با شعار "عصر جدید، خودروهای جدید" از 6 تا 15 اردیبهشت در محل جدید نمایشگاه بین‌المللی چین (تیانژو) افتتاح شد و این رویداد عظیم با دستاوردهای چشمگیر و نویدبخش کار خود را آغاز کرد.   این نمایشگاه که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود، شاهد حضور پررنگ خودروسازان داخلی و خارجی و رونمایی از جدیدترین دستاوردهای آنها در زمینه طراحی و تولید خودرو بود.   در نمایشگاه امسال، شاهد درخشش خودروهای نوآورانه و پاک بودیم. 278 خودروی برقی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت که این امر نشان‌دهنده گام‌های بلند صنعت خودرو به سمت جایگزینی خودروهای بنزینی و دیزلی با خودروهای برقی و احترام به محیط زیست است.   غرفه‌های نمایشگاه پکن 2024، میزبان  خودروسازی جهان و برندهای چینی مطرحی همچون Chery و... است. این شرکت‌ها جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه خودروهای برقی، هیبریدی و خودران را به نمایش گذاشتند و تبادل نظر و بحث و گفتگوهای مفیدی میان متخصصان و فعالان این حوزه صورت گرفت.   بازدیدکنندگان نمایشگاه شاهد رونمایی از 117 مدل خودروی جدید توسط 30 شرکت خودروساز بودند.   این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای تبادل نظر و همکاری میان خودروسازان داخلی و خارجی فراهم کرده و زمینه را برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این صنعت در سطح جهانی مهیا نموده است.    نمایشگاه پکن 2024 بار دیگر نشان داد که چرا به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود و می‌توان به آینده‌ای روشن و پررونق در این حوزه امیدوار بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار در بزرگراه آزادگان | تغییرات جدید در این بزرگراه مهم
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد