Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان با اشاره به آمادگی وزارت کشور برای خریداری اتوبوس‌های شهری از بزرگ‌ترین شرکت اتوبوس‌سازی کشور در سمنان گفت:‌ باید اثرات تحریم بر صنعت استان سمنان به حداقل برسد. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی سمنان اظهار داشت: بررسی و رسیدگی برخی مشکلات این واحد‌ها ازجمله در حوزه صادرات در دستور کار قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نوسانات ارزی را در انجام تعهدات واحد‌های تولیدی مؤثر دانست و گفت: تأمین مواد اولیه و مشکل نقدینگی از دیگر مشکلاتی است که این واحدها با آن مواجه هستند و لازم است در این زمینه نیز تدبیری عاجل اندیشیده شود.

طعنه ظریف به پامپئو درباره پیامدهای رفع تحریم تسلیحاتی علیه ایرانعضو هیئت‌رئیسه مجلس: ملت و دولت ایران با وجود تحریم‌ها و دشمنی‌های آمریکا در مقابله با کرونا سربلند بیرون آمدندپورابراهیمی: خروج از سوئیفت تنها راه برون‌‌رفت از تحریم استقالیباف در دیدار سفیر سوریه: اعمال تحریم‌های "سزار" علیه سوریه شکست دشمنان در جنگ نظامی است

استاندار سمنان در ادامه به موضوع شرکت عقاب افشان اشاره کرد و با بیان اینکه این شرکت از شرکت‌های خوب و فعال استان و کشور محسوب می‌شود و تولیداتش قابل‌رقابت با محصولات جهانی است افزود: به حداقل رساندن تأثیر تحریم‌ها بر این شرکت با توجه به مشکلاتی که تحریم‌ها بر تأمین مواد اولیه برای این شرکت ایجاد کرده است، باید در دستور کار قرار گیرد.

آشناگر گفت: تصمیماتی در نشست چند روز گذشته با مدیریت این شرکت گرفته شد که ازجمله آنها تأمین نقدینگی بود که در جلسه امروز ستاد تسهیل و‌ رفع موانع تولید پیشنهاد‌های مطرح‌شده تصویب می‌شوند و پس از تصویب به ستاد مرکزی اعلام می‌شود تا در حل این مشکل نیز چاره‌ای اندیشیده شود.

وی گفت: بخشی از مشکلات این شرکت جنبه قضایی دارد و ارتباطی با بخش اداری و اجرایی ندارد؛ بنابراین باید مشکلات قضایی این شرکت هر چه سریع‌تر از سوی تعزیرات حکومتی تعیین تکلیف شود.

استاندار سمنان از دیگر مشکلات شرکت عقاب افشان موضوع مراحل ورود مواد اولیه است که البته در حوزه استانی مشکل جدی در این مورد وجود ندارد و گمرک استان هم همکاری لازم را دارد و مشکل در سطح ملی است که با توجه به پیشنهاد‌هایی که به معاون اول رئیس‌جمهور درزمینهٔ ترخیص سریع کالا ارائه‌شده است که امیدواریم مشکل در این حوزه نیز هر چه سریع‌تر برطرف شود.

آشناگر گفت: وزارت کشور آمادگی خود را برای خریداری اتوبوس‌های شرکت عقاب افشان سمنان برای تأمین ناوگان اتوبوس‌رانی کشور اعلام کرده است و امیدواریم با سفر معاون عمرانی وزیر کشور به سمنان این قرارداد نیز منعقد شود؛ البته این موضوع مشروط به آمادگی مدیریت شرکت عقاب افشان برای تأمین اتوبوس نیز هست.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت عقاب افشان تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پروژه بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز بازدید شد تحت عنوان «بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان» شامل چند مجموعه از جمله گل‌های سرشاخه، گل‌های باغ و باغچه و آپارتمانی، مجموعه بزرگ بازار پرندگان زینتی و محله فردا (متعلق به کودکان) است.

وی افزود: این پروژه فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سالن سرشاخه و وسایل جانبی کشاورزی شامل گلدان و ادوات کشاورزی، کود و سم و سایر مجموعه‌ها آماده است، تصریح کرد: در معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان تصمیم‌گیری می‌شود که پروژه فاز به فاز به بهره‌برداری برسد یا به‌صورت کلی انجام شود.

کد خبر 748480

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳