Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریفی روز پنجشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و به منظور تکریم مودیان و کاهش ترددهای غیر ضروری، طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی برای مودیان مالیاتی استان در سامانه عملیات الکترونیکی مالیاتی به نشانی www.tax.gov.ir  راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیشتر خدمات مالیاتی به صورت الکترونیکی به مودیان ارایه می‌شود، گفت: طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی از تازه ترین اقدامات سازمان است که به منظور توسعه دولت الکترونیک و پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان در حوزه مکانیزاسیون فرایندها اجرایی شده و هم‌اکنون مودیان مالیاتی با تایید و ارسال فرم الکترونیکی «درخواست استفاده از خدمات الکترونیکی ابلاغ و مدیریت درخواست ها» که از کانال های مختلف الکترونیکی سازمان در دسترس قرار گرفته، از این خدمت نوین بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی با اشاره به اینکه پیش از این ابلاغ اوراق مالیاتی به صورت فیزیکی و با مراجعه به محل کسب و یا اقامتگاه قانونی شخص انجام می‌گرفت، گفت: مودیان محترم مالیاتی می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور از آخرین اوراق مالیاتی تشخیص یا قطعی مالیات بر عملکرد و ارزش افزوده خود مطلع شوند.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی، افزود: برای اشخاص حقیقی که دارای پرونده‌های مالیاتی متعدد مشاغل هستند، تسلیم درخواست صرفا برای یکی از پرونده های مالیاتی کفایت می‌کند و در مورد پرونده‌های مشارکتی، فرم درخواست بهره مندی از خدمات الکترونیکی باید توسط شریک اصلی تائید و ارسال شود و در مورد اشخاص حقوقی، درخواست فوق الذکر باید توسط مدیر شرکت یا یکی از صاحبان امضای مجاز شرکت تسلیم شود.

شریفی با تاکید بر اینکه ابلاغ الکترونیکی تمام پیامدهای ابلاغ واقعی را در بر خواهد داشت،   گفت: اوراقی که در سامانه‌های مالیاتی مربوط، صادر می‌شود، به طور خودکار در حساب کاربری متقاضیان ابلاغ الکترونیکی بارگذاری می‌شوند و همزمان، پیامک اطلاع رسانی به تلفن همراه مودی ارسال خواهد شد.

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور تبریز آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور تبریز آذربایجان شرقی سازمان امور مالیاتی کشور تبریز آذربایجان شرقی ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رفعتی نوایی ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با توجه به نیاز روز افزون استان خوزستان به منظور درمان نوزادانی که دچار بیماری و نیازمند بستری در بخش نوزادان هستند، بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان تحت عنوان ان‌آی‌سی‌یو (NICU) در بیمارستان طالقانی اهواز راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: بخش یادشده با برخورداری از ۱۲ تخت NICU، ۱۸ تخت نوزادان و همچنین با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات و حضور پزشکان متخصص، فوق تخصص و اعضای هیأت علمی دانشگاه، در یک فضای فیزیکی بسیار مناسب راه‌اندازی شده است.

رفعتی اظهار کرد: با راه‌اندازی بخش مذکور، بار مراجعات به سایر مراکز ارائه‌دهنده خدمات به نوزادان کاهش خواهد یافت که خدمتی دیگر در راستای ارائه مطلوب خدمات درمانی به مردم استان خوزستان است.

کد خبر 6098242

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع