Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان برنامه های دهه کرامت کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد با شعار «خدمت کریمانه و همدلی به رسم اهل بیت (ع)» و در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

«احسان طاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: برنامه های امسال دهه کرامت کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد به دلیل پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا متفاوت از سال های گذشته برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد بابیان اینکه برنامه های متنوعی برای دهه کرامت امسال در نظر گرفته شده است افزود: برگزاری مجازی جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز ملی دختر اولین برنامه این کانون بود.

 

طاهری گفت: اکثر برنامه های دهه کرامت امسال در کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد از طریق لایو اینستاگرام به آدرس kanoonsalarshahidan به صورت زنده پخش می شود.

 

وی، آذین بندی مسجد و محله، آماده سازی بسته های معیشتی برای توزیع بین نیازمندان محله، کمک مالی به افراد آسیب دیده از کرونا، مسابقه کتابخوانی در دهه کرامت، برگزاری طرح سوال از کتاب امام رضا (ع) و زندگی و پویش «فدای دخترم» را از دیگر برنامه های دهه کرامت کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد عنوان کرد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: برنامه های دهه کرامت کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد با شعار «خدمت کریمانه و همدلی به رسم اهل بیت (ع)» برگزار می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد جشن های دهه کرامت دهه کرامت کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد برنامه های دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهار محال و بختیاری، مدیر جهاد کشاورزی اردل گفت: ملخ‌ها به مزارع کشاورزی روستای لندی حمله کرده و در حال پیشروی هستند.
وحید طهماسبی افزود: کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و مرکز جهاد کشاورزی میانکوه در حال رصد و پایش این مناطق هستند و هر جایی که جمعیت به حدی برسد در همان محل کانون کوبی و سم پاشی صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: این آفت ابتدا از منابع طبیعی شروع به خسارت می‌کند و بعد وارد مزارع می‌شود و مدام میزبان عوض می‌کند و به همین دلیل میزان خسارت دقیق آن مشکل است و مناطق بعدی نقاطی است که در مجاورت کانون‌ها قرار دارد و بسته به میزان خوش خوراکی میزبان متغیر است.

دیگر خبرها

  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی