Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اباذر سالاری روز جمعه به مناسبت هفته قوه قضاییه درنشست وی و کادر سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با رییس کل دادگستری استان افزود: این کمک‌های نقدی و غیرنقدی در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و در سایه حمایت‌های دستگاه قضایی استان بویژه دادگستری صورت گرفته که جای قدردانی دارد. 
وی با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هفتم تیر بویژه شهیدبهشتی اظهارداشت: مجموعه سپاه پاسداران با همه ظرفیت‌ها آماده تشریک مساعی و همکاری با دستگاه قضایی است تا از این طریق موجبات آرامش مردم را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایت مردم عزم دستگاه قضایی را در روند فعالیت‌ها جدی تر کرده است
 رییس کل دادگستری استان هرمزگان نیز ابرازداشت: رضایت وحمایت مردم از اقدامات دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان، مبارزه با مفاسد اقتصادی و تدابیر اثربخش در سایر حوزه‌ها، عزم ما را در ادامه روند فعالیت‌های پیش رو جدی تر کرده است.
علی صالحی، تکریم ارباب رجوع را از مهم‌ترین اولویت‌های دادگستری هرمزگان برشمرد و یادآورشد: مسیر تحول در دستگاه قضایی استان با کار شبانه روزی قضات و کارکنان درحال پیمودن است.
وی همچنین با تجلیل از عملکرد انقلابی سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که سپاه درهمه مسائل کشور پرچمدار عزت و سربلندی است، چنانچه در زمان بحران‌های ناشی از سیل، زلزله و حتی شرایط فعلی کشور تحت تاثیر ویروس کرونا، سپاه و بسیج درخط مقدم حضور دارند.
 رییس شورای قضایی هرمزگان در ادامه از بدنه مردم بودن را یکی از ویژگی‌های شاخص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: برای مردم ثابت شده که علاوه بر عمل به وظیفه ذاتی، در مسائل جانبی نیز مجموعه سپاه با لبیک به فرامین رهبرمعظم انقلاب در کنار مردم حضور دارد.
 وی با اشاره به فعالیت‌های مشترک دستگاه قضایی و سپاه در صیانت از حقوق بیت المال به اقدامات صورت گرفته در زمینه رفع تصرف از اراضی ملی و مقابله با صید ترال اشاره و خاطرنشان کرد: دادگستری هرمزگان در راستای پیگیری حقوق مردم آمادگی لازم برای هر نوع همکاری و هم افزایی را با سپاه دارد.
یکم تا هفتم تیرماه بمناسبت سالروز شهادت آیت الله  شهید بهشتی(ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی هرمزگان هفته قوه قضاییه پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی هرمزگان هفته قوه قضاییه ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی هرمزگان هفته قوه قضاییه هفته قوه قضاییه سپاه پاسداران دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی شعبانی در مراسم معارفه رییس‌ کل جدید دادگستری استان قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات مرکز آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام(ره) قزوین برگزار شد، گفت: از زمانی که بار امانت این مسئولیت را به دوش گرفتیم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و انتظامی توانستیم برخی از مشکلات استان را حل کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در دستگاه قضایی استان با همراهی معاونین و کارکنان صورت گرفته است گفت: داشتن برنامه و ساختار کارآمد با روحیه جهادی دو موضوع مهمی است که می‌توان برای حل مشکلات از آن بهره برد.

رئیس کل سابق دادگستری استان قزوین با بیان اینکه برخی از مشکلات موجود در استان قزوین به فعل و یا ترک فعل مدیران بازمی‌گردد، افزود: یکی از موضوعات چالشی در استان قزوین که دستگاه قضایی ورود پیدا کرد شرکت‌های خودرویی بود که در این بحث، ریسک ها را پذیرفتیم و با کمک شورای تامین این موضوع رو پیگیری و ساماندهی کردیم.

شعبانی اضافه کرد: در برخی موضوعات جلوتر از سیاست های قوه حرکت کردیم و در حوزه عفاف و حجاب جز استان‌های پیشرو و برتر در کشور بودیم.

گفتنی است در پایان این مراسم و با اهدا حکمی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رییس کل جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد و از خدمات و تلاش های علی شعبانی رییس کل پیشین دادگستری این استان تجلیل به عمل آمد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900680

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس