Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری استان آذربایجان شرقی و دادستان مرکز استان به همراه سایر مسئولین قضایی استان به مناسبت هفته ی قوه قضاییه در مصلی حضرت امام (ره) دیدار چهره به چهره با مردم را در قالب میز خدمت برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  پیش از  خطبه های نماز جمعه شهرستان تبریز رئیس دادگستری استان و دادستان مرکز استان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی به مناسبت هفته قوه قضایی با استقرار در مصلای حضرت امام (ره)  و با رعایت مسائل بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، مشکلات حقوقی و قضایی تعدادی از مراجعین شهرستانی را بررسی و دستورات قانونی لازم را جهت رفع مشکلات با حفظ استقلال قضات صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی استان با مردم  که در قالب میز خدمت  و در راستای سیاست‌های تحولی قوه قضاییه برگزار شد مورد حمایت و تقدیر نماینده ولی فقیه در استان قرار گرفت.

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی از رئیس کل دادگستری استان

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه شهرستان تبریز از رئیس کل دادگستری استان در برپایی میز خدمت و برگزاری دیدارهای مردمی تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه اجرای عدالت و افزایش اعتماد عمومی از اصلی ترین ارکان موجودیت قوه قضاییه می باشد افزود: برپایی میز خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم  توسط مسئولین قضایی استان در مساجد و مصلای اعظم امام خمینی(ره) شهرستان تبریز کاری شایسته و جهادی در راستای پیشبرد اهداف نظام است و عملکرد مسئولان قضایی استان مخصوصاً رئیس کل دادگستری استان در این مورد قابل تقدیر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز آذربایجان شرقی دادگستری استان مسئولان قضایی قضایی استان قوه قضایی میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان بر ضرورت مراقبت از شأن و جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری امروز (۱۰ اردیبهشت ماه) در اولین نشست مشترک هیأت مدیره کانون و مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده دادگستری استان سمنان که با حضور رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان، رئیس مرکز کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده دادگستری استان، رئیس کانون وکلای قوه قضائیه در استان و رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در استان سمنان برگزار شد با اشاره به جایگاه وکیل و کارشناس در نظام قضایی ایران، اظهار کرد: وکیل و کارشناس باید در انجام وکالت و کارشناسی صداقت، تقوی، امانتداری، سرعت و دقت را رعایت کند تا زمینه ارتقای رسیدگی‌های قضایی در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه در استان فراهم شود.

وی گفت: بسیاری از مراجعه‌کنندگان به دادگستری از توان علمی چندانی برخوردار نیستند تا بتوانند از حق و حقوق خود دفاع کنند. وکیل دادگستری و کارشناس رسمی باید درباره طرح دعاوی، شکایت‌ها یا دفاع از دعاوی و شکایت‌ها یاری کنند.

اکبری با اشاره به ضرورت مراقبت از شأن و جایگاه وکلا و کارشناسان، بیان کرد: گزارش‌های ارائه‌شده حاکی از آن است که اعمال نظارت‌ها مثمر ثمر بوده است و اندک افرادی در این مجموعه دچار لغزش شده‌اند. وکلا و کارشناسان نباید مرتکب مفاسدی از جمله وکالت تضمینی، گرفتن وجه غیرقانونی و نامتعارف، ارتباطات نامتعارف و موارد تخلفات مندرج در قوانین شوند. 

رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: وکلا و کارشناسان می‌توانند در مسیر اجرای عدالت و چارچوب قانون به دستگاه قضایی استان کمک کنند تا خدمت‌رسانی به مردم به بهترین وجه اتفاق بیفتد. 

در این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی، معاون قضایی رئیس کل و مسؤول نظارت بر وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده دادگستری استان سمنان به بیان گزارش عملکرد پرداخت و گفت: با توفیق‌های بسیار خوبی که تاکنون در مسیر نظارت بر وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده دادگستری استان اتفاق افتاده، دادگستری سمنان در زمره استان‌های پیش‌رو و برتر در حوزه انجام تکالیف است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود