Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@03:35:39 GMT

جلسه مشترک تاج و کاشانی در خصوص انتخابات فوتبال

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۳۳۳۶

جلسه مشترک تاج و کاشانی در خصوص انتخابات فوتبال

مهدی تاج و حبیب کاشانی هفته گذشته با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

به نوشته تابناک ورزشی  تاج که در سال گذشته به صورت غیر رسمی از حبیب کاشانی در انتخابات فدراسیون فوتبال حمایت می‌کرد در آخرین ساعات فرصت ارائه فرم‌های ثبت نام ناچار شد با ارائه دهمین امضاء به اعتبارنامه کاشانی رسما خودش را به عنوان یکی از ۱۰ حامی اصلی این کاندیدا معرفی کند و به عنوان نائب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و عضو مجمع، امضا‌های ده گانه حبیب کاشانی را در آخرین فرصت تکمیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا و در شرایطی که هنوز تکلیف اساسنامه فدراسیون فوتبال و زمان برگزاری انتخابات مشخص نیست رئیس سابق با کاندیدای قبلی انتخابات و مدیرعامل فعلی باشگاه سایپا دیدار و گفتگو کرده است.


گفته می‌شود محور اصلی این دیدار تاکید دوباره بر ائتلاف در انتخابات آتی بوده و مهدی تاج برای همسو ساختن حامیان و نزدیکان خودش در مجمع آتی فدراسیون فوتبال، کار را از وعده به اقدام توسعه داده است. رئیس سابق فدراسیون باور دارد با ظرفیتی نزدیک به ۳۰ رای همچنین همراهی دوستان نزدیکش در هیات رئیسه از جمله عبدالکاظم طالقانی و اسلامیان، و با تلاش‌های محمدرضا ساکت می‌تواند نامزد مورد نظر خودش را در انتخابات آتی بر کرسی ریاست بنشاند. این اقدام ها و لابی ها البته حق رییس مستعفی دوره گذشته فدراسیون است و تلاش های اخیر برخی مهره ها برای جلوگیری از سرپرستی کفاشیان ، اینجا معنا پیدا می کند چراکه بازگشت نایب رییس اول می تواند معادلات را بر هم بزند.

مهدی تاج (رئیس فدراسیون) سایپا فدراسیون فوتبال حبیب کاشانی (مدیر تیم)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تاج رئیس فدراسیون سایپا فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال حبیب کاشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی از بازی با فولاد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی پس از دیدار آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم لیگ‌ برتر مقابل شمس آذر قزوین نسبت به اشتباهات داوری در این مسابقه گلایه کرد و با وجود اینکه اظهارات تندی انجام نداده بود، اما حالا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به یک جلسه محرومیت و جریمه 100 میلیون تومانی نسبت به وی داده شد.

این کمیته در فدراسیون فوتبال عنوان کرده مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد که رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

همچنین در ادامه این رای عنوان شده: «ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.»

بنابراین، سیدمجتبی حسینی در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس روی نیمکت تیمش حضور دارد، اما در مسابقه هفته آینده لیگ برتر برابر فولاد خوزستان باید از جایگاه نکات فنی لازم را به بازیکنان تیمش عنوان کند.

دیگر خبرها

  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد