Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@17:16:22 GMT

توزیع بسته های پروتئینی بین نیازمندان

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۴۵۱۳

توزیع بسته های پروتئینی بین نیازمندان

۴۰ هزار بسته پروتئینی بین اقشار نیازمند کردستان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کردستان گفت: همزمان با دهه کرامت، ۴۰ هزار بسته پروتئینی بین اقشار ضعیف استان در مناطق حاشیه شهر‌ها توزیع می‌شود.

مهدی طالبی افزود: این بسته‌ها در قالب مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان و با محوریت نماینده، ولی فقیه در استان و استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، تشکل‌های مردمی، گروه‌های جهادی و هیات‌های مذهبی در نقاط محروم حاشیه شهر‌ها بین نیازمندان و خانوار‌های آسیب‌پذیر از کرونا توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسته‌ها شامل ۸۰ هزار قطعه مرغ و به ارزش ۲۰ میلیارد ریال است، اضافه کرد: کمک‌ها از امروز بین خانوار‌های نیازمند و در مناطق محروم و حاشیه شهر‌ها توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کردستان یادآور شد: در مرحله اول این رزمایش نیز ۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۴ میلیارد ریال (هر بسته ۳۲۰ هزار تومان)، بین خانوار‌هایی که تحت حمایت هیچ نهادی قرار نداشتند، توزیع شد.

طالبی افزود: این ستاد از اوایل اسفند تاکنون با همکاری بسیج دانشجویی و ۶ گروه جهادی تاکنون ۱۲ هزار عدد ماسک تولید و میان اقشار نیازمند توزیع کرده ضمن اینکه روزانه ۹۰ دست لباس ایزوله در مجموع سه هزار دست و ۲ هزار و ۵۰۰ عدد شیلد حفاظتی نیز تولید و به مراکز درمانی تحویل داده است.

وی تأکید کرد: در قالب پویش سلامت احسان نیز توزیع پنج هزار بسته بهداشتی بین مردم نیازمند و تحویل یک هزار دست لباس ایزوله به دانشگاه علوم پزشکی از دیگر اقدامات این ستاد در مدت ذکر شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان

 حسینی گفت: در رویکرد جدید طرح نور، وظیفه نظارت بر ادارات و مراکز آموزشی استان در خصوص وضعیت حجاب و عفاف به ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپرده شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: طلایه‌داران ستاد امر به معروف روزانه به صورت نامحسوس وضعیت حجاب و عفاف را در مراکز آموزشی رصد و پایش کرده و در قالب چک لیست‌های مشخص نتایج آن را به سمع و نظر دستگاه‌های مرتبط می‌رسانند.

وی بیان کرد: این ارزیابی‌ها در مدارس خاصتاً حین خروج دانش‌آموزان از مدرسه انجام می‌شود و قرار است عواقب بی‌حجابی دانش‌آموزان در خارج از مدرسه متوجه والدین آنان نیز شود.

حسینی با بیان اینکه طرح عفاف و حجاب «نور»، طرحی برای تکریم زنان جامعه و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن برای رسیدن به اهداف خود است.

طرح عفاف و حجاب موسوم به «طرح نور» از ۲۵ فرورودین امسال همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی