Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات پلیس هنگ کنگ از صادر نشدن مجوز راهپیمایی سالروز واگذاری این شهر به چین برای یک گروه مخالف خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ان اچ کی، تظاهرات کنندگان از سال 2003 به بعد هرساله به مناسبت این سالروز در مراسم شرکت می کردند. سال گذتشته نزدیک به 550 هزار نفر در این تظاهرات شرکت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس هنگ کنگ روز گذشته با صدور بیانیه ای برگزاری این تظاهرات را غیرقانونی اعلام کرد و دلیل این تصمیم را مقرارت جدید مبنی بر ممنوعیت تجمع بیش از 50 نفر به دلیل ویروس کرونا خواند

پلیس همچنین امکان ایجاد خشونت پس از تظاهرات را دلیل دیگری مبنی بر پرخطر بودن این گردهمایی اعلام کرد.

البته برگزار کنندگان این تظاهرات معتقدند مقامات درتلاش برای خاموش کردن اعتراضات مردمی هستند و بدین ترتیب قصد دارند آزادی مردم را نقض کنند.

انتهای پیام/

R1036249/P/S8,87/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر درخصوص حقوق بشر را ندارند

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی واکنش نشان داد.

وی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است. مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

کد خبر 6089368 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • مرد آمریکایی شرکت کننده در تظاهرات همبستگی با غزه مسلمان شد+ فیلم
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر درخصوص حقوق بشر را ندارند
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد