Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@06:31:33 GMT

گزارشگر همایش انتخاباتی ترامپ کرونایی شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۱۴۹۴

گزارشگر همایش انتخاباتی ترامپ کرونایی شد

به گزارش افکارنیوز،

خبرنگاری که در تجمع انتخاباتی دونالد ترامپ که شنبه گذشته در شهر تالسای اکلاهما برگزار شد، حضور داشت اعلام کرد تست کرونایش مثبت اعلام شده است. این خبرنگار که در خبرگزاری «اکلاهما واتچ» مشغول به کار است در این خصوص گفت روز جمعه متوجه مثبت بودن آزمایش کرونای خود شده است.

اخبار بین الملل-او در توئیتر خود نوشت «واقعا شگفت زده شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ علامتی از بیماری نداشتم و حالم بسیار خوب است. در حقیقت امروز ۵ مایل دویده‌ام.» او در ادامه توئیت خود نوشت روز شنبه حدود شش ساعت در تجمع انتخاباتی ترامپ حضور داشته است.

این خبرنگار در ادامه توضیح داد که در آن مراسم ماسک زده بوده و سعی می‌کرده است فاصله اجتماعی را حفظ کند. او گفت تنها در یک مورد که برای گرفتن میان وعده رفته به دیگر افراد نزدیک شده بود. به گفته این خبرنگار او در این تجمع انتخاباتی به ترامپ نزدیک نشده است.

پزشکانی که نتیجه آزمایش این خبرنگار را اعلام کردند گفتند تعیین آنکه او در این تجمع به کرونا مبتلا شده و یا آنکه پیش از آن مبتلا بوده بسیار دشوار است.

این خبرنگار تنها فرد مبتلا به کرونا در تجمع انتخاباتی شنبه شب ترامپ نبوده است. پیش‌تر نیز اعلام شد شش نفر از کارمندان کارزار انتخاباتی ترامپ به همراه دو عضو سرویس مخفی که برای تدارک و آماده سازی این تجمع در شهر تالسا فعالیت می‌کردند نیز تست کرونایشان مثبت بوده است.

این درحالی است که دکتر بروس دارت، مدیر اجرایی بخش بهداشت و درمان این شهر، توصیه کرده بود این تجمع به دلیل افزایش موارد مثبت کرونا که بیشترشان در تجمعات مبتلا شده بودند به تعویق بیفتد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خبرنگار ترامپ کرونا خبرنگار انتخابات کرونا ترامپ تجمع انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان

سرمربی پیشین رئال مادرید به دنبال حضور روی نیمکت میلان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه میلان قصد دارد در پایان فصل جاری به همکاری پنج ساله خود با استفانو پیولی پایان دهد و از حالا به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای او است. رسانه‌های ایتالیایی در روزهای اخیر از نام‌هایی همچون آنتونیو کونته، پائولو فونسکا، مائوریتزیو ساری و مارک فن‌بومل به عنوان گزینه‌های مدنظر مدیران باشگاه میلان یاد کرد‌ه‌اند اما حالا خبر می‌رسد که سرمربی پیشین رئال مادرید در آستانه انتخاب به عنوان سرمربی بعدی روسونری است.

بر اساس گزارش رسانه «رلوو» اسپانیا؛ باشگاه میلان در حال پیشروی در مذاکرات با خولن لوپتگی به عنوان انتخاب او به عنوان سرمربی جدید برای جانشینی پیولی است. مذکرات بین طرفین مثبت بوده و اولویت لوپتگی هم میلان است، این در حالی است که او از وستهام و چند باشگاه اروپایی دیگر هم پیشنهادهایی دارد.

رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود

خولن لوپتگی فصل گذشته روی نیمکت ولورهمپتون حضور داشت و در نهایت پس از به پایان بردن فصل در رده سیزدهم لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت مسیرش را از این باشگاه انگلیسی جدا کند.

پیشتر برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که سرمربی پیشین تیم‌های پورتو، رئال مادرید و سویا اخیراً پبشنهاد باشگاه الاتحاد عربستان با دستمزد 15.4 میلیون پوند در سال را رد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • گزارشگر ویژه سازمان ملل خواستار تحریم اسرائیل شد