Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی سال‌های قبل واگذاری‌هایی صورت گرفته اما هرگونه واگذاری بدون اطلاع دادستان و سازمان بازرسی نباید صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسن نگین‌تاجی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضائی استان در چارچوب فرمایش مقام معظم رهبری در سند تحول اقدامات خوبی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران قضائی  افزود: همکاران ما تا ساعت 10 شب با تلاش جهادی علی‌رغم بیماری کرونا در حال رسیدگی به پرونده‌ها هستند.

وی در خصوص مردمی شدن دستگاه قضا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکریم ارباب رجوع در راس مردمی شدن دستگاه قضا است و این مهم در اولویت قرار دارد.

مقام ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد به زمین خواری در حاشیه رودخانه‌های استان اشاره و خاطرنشان کرد: اراضی رودخانه بشار ومهریان را بدون تبعیض انجام دادیم، ضمن اینکه بازدیدی از منطقه دهنو خواهین داشت تا اراضی این منطقه رفع تصرف شود و پیش از واگذاری برخورد شود.

نگین‌تاجی با بیان اینکه تصرفات در منطقه چیتاب در دستور کار قرار دارد و بحث زیست محیطی در منطقه دلی‌بجک مدنظر است، گفت: طی سال‌های گذشته واگذاری‌هایی به اشخاص انجام شده است اما اعلام می‌کنیم بدون اطلاع دادستان و سازمان بازرسی هیچ‌گونه واگذاری اراضی نباید انجام شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت کارخانه قند یاسوج به نماینده ولی‌فقیه گفت: پیگیری وضعیت کارخانه قند هستیم و کارهای خوبی هم انجام شده، ضمن اینکه کارخانه قند دغدغه دستگاه قضائی استان هم است.

انتهای پیام‌/82024

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دادستان یاسوج سازمان بازرسی کارخانه قند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود