Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی فرماندار اسفراین گفت: شرکت لوله گستر اسفراین به رغم افزایش تولید هنوز با ظرفیت اسمی تولید فاصله دارد.

طاهر رستمی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: با پیگیری های انجام شده از سوی فرمانداری و استانداری، شرکت لوله گستر موفق شد تا با شرکت O1 ، مبنا و برخی دیگر از شرکت های نفتی قرار منعقد تا خرید آن ها از این واحد تولیدی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت O1 قرارداد خرید حدود 10 هزار تن را منعقد کرد که قرارداد بزرگی بود و قرار داد سایر شرکت های مذکور خرد بود اما با این وجود، این واحد تولیدی هنوز نتوانسته به ظرفیت اسمی تولید برسد.

رستمی ادامه داد: نرسیدن تولید به ظرفیت اسمی سبب شده تا این شرکت هنوز به سوددهی نرسد.

وی اظهارکرد: پیگیری های لازم برای انجام سفارشات و خرید از این واحد تولیدی با وزارت نفت انجام شده و وزیر نفت نیز به شرکت ملی نفت دستور داده است تا سفارشات لازم را از این واحد تولیدی انجام دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در گذشته این واحد تولیدی فقط لوله های دوجداره تولید می کرد اما اکنون لوله های تحت الارضی نیز تولید می کند.

وی تاکید کرد: در سال جهش تولید باید شرکت های ذی ربط ملزم به خرید محصول از این واحد تولیدی شوند و از واردات خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لوله گستر اسفراین واحد تولیدی ظرفیت اسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از غرفه استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه ایران اکسپو با اشاره به ظرفیت معادن استان اظهار داشت: معادن بی‌نظیر استان سیستان و بلوچستان از جمله معدن جانجا می‌تواند یکی از مهمترین عوامل توسعه این استان باشد.

وی تاکید کرد: ظرفیت حوزه شیلات استان بی‌نظیر است و ما بیشترین حجم صید و صیادی را در شهرستان‌های کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان داریم.

وزیر کشور تصریح کرد: اقدامات مناسبی در زمینه تولید در حوزه‌های مختلف از جمله نهاده‌های دامی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی به ظرفیت میوه‌های گرمسیری در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در زمینه تولیدات خرما می‌توان به صورت ویژه در این منطقه از کشور اقدام کرد، همچنین در زمینه تولید میوه‌های گرمسیری نیز باید اقدامات موثرتری صورت بگیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان