Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از گرگان : عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان گنبدکاووس با ابراز نگرانی از روند رو به رشد افراد مبتلا به کرونا در این شهرستان، اظهارداشت: از امروز ارائه خدمات به مردم و مراجعه کنندگان به دستگاه های اجرایی بدون ماسک ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از امروز دستگاه‌های اداری گنبدکاووس به افراد فاقد ماسک خدمات ارائه نمی‌دهند و صیانت از سلامتی شهروندان خط قرمز دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به روند افزایشی کرونا گفت: در ۱۰روز گذشته ۲۳۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها بستری و روزانه ۳۰ تا ۵۰ نفر ترخیص می‌شوند.

وی استفاده از ماسک را برای پیشگیری ضروری دانست و اظهار کرد: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی بیماران کرونایی در گنبدکاووس تکمیل شده است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: با وجود اطلاع‌رسانی‌ گسترده برای رعایت توصیه‌های بهداشتی به گروه‌های مختلف مردم و نیز اعمال برخی محدودیت‌ها برای فعالیت اصناف، تعداد مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در این شهرستان در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه استفاده مردم گنبدکاووس از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به چند هفته قبل بهتر شده اما مطلوب نیست، افزود: درحال حاضر علاوه بر چهار بیمارستان دولتی و بیمارستان تامین اجتماعی، از ظرفیت ۲  بیمارستان بخش خصوصی این شهرستان هم برای بستری و درمان مبتلایان به کرونا استفاده می‌شود.

46

کد خبر 1404784

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند

استاندار قم با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند، گفت: احیای واحدهای تولیدی نیمه راکد و راکد از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است که در طول این مدت در دستور کار قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار داشت: جهش تولید با مشارکت مردم دستوری است که از سوی مقام معظم رهبری برای ما مسئولین صادر شده که در این راستا مدیران استان موظف هستند دستور ایشان را اجرایی کنند.

وی افزود: ما درمدیریت استان به دنبال این هستیم مسیر را برای حضور مردم دراین حوزه تسهیل کنیم تا جهش تولید با مشارکت مردم به معنای واقعی تحقق پیدا کند.

استاندار قم بیان کرد: حمایت از تولیدکننده و سرمایه‌گذار جزو مسائلی است که همواره مورد تاکید رئیس جمهور بوده و آمار گواه این موضوع بوده است. براساس آمار در سال 1402  بیش از یک هزار واحد تولیدی غیرفعال در کشور احیا شده و به چرخه بازگشته است.

آقامیری تصریح کرد: سرمایه‌گذار باید با سرمایه خویش به این موضوع ورود کند، شخصی که با تسهیلات بانکی به دنبال سرمایه‌گذاری است گره‌ای از مشکلات ما باز نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان