Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه دوشنبه روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس در دیدار با فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی خواهان حمایت وی در مجمع تشخیص مصلحت نظام از منطقه آزاد اینچه برون گلستان شد.

همچنین در این دیدار مقرر شد اموال مازاد دستگاه های اجرایی استان به فروش رسیده و در گلستان سرمایه گذاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار استاندار گلستان گزارشی از درآمدها و هزینه های مالیاتی استان ارایه کرد و مقرر شد زمینه راه اندازی بورس در گلستان فراهم گردد.

حق شناس همچنین در دیدار با وزیر آموزش و پرورش مشکلات موجود در زمینه تامین فضاهای آموزشی و مشکلات دانش آموزان استان را بررسی کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه ۳۵ درصد مدارس استان نیاز به مقاوم سازی و نوسازی دارند، خواستار توجه ویژه این وزارتخانه برای تخصیص اعتبار به این بخش شد.

استاندار گلستان خطاب به حاجی میرزایی افزود: تخصیص اعتبار برای اتمام پروژه های نیمه تمام، تکمیل فضاهای آموزشی نیمه مشارکتی و تکمیل پروژه های تخریبی، بازسازی و تجهیز مدارس تازه تاسیس از نیازهای ضروری حوزه آموزشی این استان است.

استاندار گلستان با اشاره به شرایط کرونایی کشور و در پیش بودن سال تحصیلی جدید گفت: تعدادی از دانش آموزان استان در سال جاری به دلیل کمبود تجهیزات، امکان حضور در کلاس های درس مجازی را نداشتند و با توجه به احتمال ادامه این روند در سال تحصیلی جدید لازم است تهیه گوشی های هوشمند برای دانش آموزان محروم و مستعد استان مورد توجه جدی قرار بگیرد.

برچسب‌ها سرمایه گذاری خارجی وزارت امور اقتصادی و دارایی گلستان وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری خارجی وزارت امور اقتصادی و دارایی گلستان وزارت آموزش و پرورش سرمایه گذاری خارجی وزارت امور اقتصادی و دارایی گلستان وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر دوشنبه در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی ناحیه یک مرکز استان، ضمن تبریک ایام و گرامیداشت روح شهید معلم و استاد الگو شهید مطهری و ۲۰ شهید دانش آموزی ناحیه یک شهر ساری و چهار شهید فرهنگی، اظهار کرد: دانش آموزان نسل‌های جدید از نظر فرهنگی فضای ذهنی، قلبی و فرهنگی شهدا را بشناسند و راهشان را ادامه دهند.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: شیاطین می‌خواهند از نظر فرهنگی دنیای درون نسل جدید ما را جور دیگری بسازند و با دنیای درون شهدای ما متناقض باشد و باید در این راستا هوشیار بود و کار فرهنگی و جهادی کنیم.

وی تاکید کرد: باید دانش آموزان و نسل‌های جدید را با آن فضای فرهنگی و معنوی که خدا دوست دارد آشنا کنیم آن وقت به یک محمدحسین فهمیده و شهدای دانش‌آموزان می‌شوند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: دانش‌آموزان ما باید با مسجد آشنا شوند و اهل مسجد و نماز اول وقت باشند زیرا صدای اذان را شیاطین را دور می‌کند، اما اگر صدای اذان، قرآن و نماز خبری نباشد شیطان نزدیک می‌شود.

این مسئول بیان کرد: رأس شیاطین آمریکاست و امپراطور رسانه‌ای دشمنان، مردم را دور خود جلب می‌کند و می‌خواهد الگوهای خود را نشان دهند درحالی که عاقبت گوش کردن حرف شیطان جهنم و عاقبت حرف خداوند بهشت است.

کد خبر 6092199

دیگر خبرها

  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی