Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون، نرگس تقی زاده مقدم نایب رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور، عضو افتخاری هیات رئیسه فدراسیون هاکی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون، این دیدار با حضور معصومه شجاعی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون و دیگر مسئولین فدراسیون هاکی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد و حکم هیات رئیسه ایشان به وی تقدیم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرگس تقی زاده مقدم که دارای تحصیلات دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی در زمینه حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ورزشی از دانشگاه تهران است، اظهار داشت: طی تفاهم نامه فدراسیون هاکی با فدراسیون ورزش دانش آموزی و حمایت‌های مهرزاد حمیدی معاونت سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، هاکی جزء رشته آموزشگاهی کل کشور شده و از این به بعد دانش آموزان در مدارس می‌توانند در رشته هیجان انگیز و مفرح هاکی شرکت کنند. مسئولان انجمن هاکی کشور در هر دو بخش دختران و پسران مشخص شدند و 32 مسئول انجمن استانی را در زیرمجموعه خود دارند و این عزیزان تلاش خواهند کرد در 730 منطقه آموزش و پرورش، از 730 آقا و 730 بانو از فرهنگیان و معلمان تربیت بدنی دعوت کرده و آموزش‌های لازم را فرا گیرند تا هاکی در 105 هزار مدرسه و در میان 15 میلیون دانش آموز توسعه پیدا کند. درخصوص استعدایابی هاکی در مدارس بصورت پایلوت، 10 شاخصه استعدادیابی که از سوی فدراسون هاکی و فدراسیون ورزش دانش آموزی باحضور پیشکسوتان، داوران، مربیان و مسئول کمیته آموزش و استعدایابی فدراسیون ارزیابی، تنظیم و تدوین شده و باتوجه به علاقمندی دانش آموز، معلمان تربیت بدنی  میتوانند بصورت مشاهده‌ای انجام و تیم هاکی مدارس را انتخاب می‌کنند. دانش آموزان درادامه می‌توانند بصورت کلاسی باهم تمرین و بازی کرده و آموزش های لازم را فرا گیرند و بعد به مسابقات منطقه‌ای و استانی اعزام شوند. در نهایت با همکاری فدراسیون هاکی مسابقات کشوری را برگزار خواهیم کرد. استعدادها در مرحله منطقه، استان و کشور بصورت یک بانک اطلاعاتی با هماهنگی معلمان تربیت بدنی که زیر نظر فدراسیون هاکی آموزش می‌بینند، شناسایی خواهند شد و این بانک اطلاعاتی در اختیار فدراسیون هاکی قرار می‌گیرد و تا بصورت تخصصی برای مدیریت این استعدادها و نگهداشت آن‌ها برنامه ریزی شود.

همچنین در راستای تفاهم نامه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با معاونت توسعه و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درخصوص استعدایابی، در اولین گام معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش، مجموعه ورزشی شهید چمران را که شامل سالن های چندمنظوره ورزشی، زمین چمن طبیعی و مصنوعی و استخر می باشد، در اختیار امر استعدایابی فدراسیون های ورزشی قرار داده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون هاکی فدراسیون هاکی آموزش و پرورش تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قربان ولی زاده در جلسه مدیران مناطق آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با بیان اینکه زحمات و تلاش‌های آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی دهه فجر و نگاه ویژه به مناسبت‌ها ملی و مذهبی در سطح مدارس برای تقویت ارزشهای دینی و الهی قابل تقدیر است، گفت: در بحث راهیان نور به عنوان مهمترین حرکت فرهنگی شاهد استقبال دانش آموزان هستیم که نتیجه تعامل خوب آموزش و پرورش با بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران به موضوع حجاب در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: موضوع حجاب فقط یک موضوع صرف فرهنگی نیست، بلکه امروز دشمن از حجاب و اقتصاد، در حوزه امنیتی استفاده می‌کند.

ولی زاده در ادامه بیان داشت: اگر بتوانیم جهاد فی سبیل الله که مکتب فرهنگ شهدا بود، را به نسل امروز منتقل کنیم می‌توانیم بگوییم کنگره شهدا موفق است. اگر قرار است کاری انجام شود باید سعی کنیم از منابع درست استفاده کنیم و آنچه ارائه می‌شود اثربخش باشد.

در ادامه این جلسه، هر یک اعضای این کمیته به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در برگزاری مطلوب این کنگره پرداختند و مقرر شد برنامه عملیاتی گام به گام برای این موضوع تدوین شود تا در جلسات آتی مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 6090428

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد