Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهرافزون گفت: باید ورزش پرتحرک ژیمناستیک را در بین دانش آموزان مدارس پایه ابتدایی نهادینه کرد که منجر به قهرمانی در سطح کشوری و بین المللی شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ مهر افزون در مراسم آئین بازگشایی سالن ژیمناستیک شهدای محراب بروجرد،اظهار کرد:ورزش ژیمناستیک یکی از ورزش های مادر و بسیار فوق العاده جالب و جذاب است و به عنوان یک ورزش فعال در جوامع امروزی دارای سابقه‌ دیرینه می باشد و باید تلاش کرد این ورزش پرتحرک را در بین دانش آموزان مدارس پایه ابتدایی نهادینه کرد که منجر به قهرمانی در سطح کشوری و بین المللی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به کمبود سرانه ورزشی مدارس در میان رشته های ورزشی آموزشگاهی ورزش ژیمناستیک یکی از ورزش های پر هزینه دانش آموزی است و عدم تأمین اعتبار برای تهیه امکانات و تجهیزات فضاهای آموزشی و سالن های ورزشی به ویژه رشته ژیمناستیک از جمله مشکلات عدیده پیش روی تربیت بدنی آموزش و پرورش می باشد.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: طرح ورزش  ژیمناستیک از سال1391 به مدارس ابتدایی ابلاغ  شده است ولی به سبب نبود امکانات و تجهیزات و بالا بودن هزینه خرید وسایل ژیمناستیک این طرح در مدارس بطور کامل اجرا نمی شود و درحال حاضر این ورزش در دو تا از سالن های شهدای محراب و منتطران با عضویت دانش آموزان برگزار می گردد.

 مهرافزون گفت: توجه به ترویج ورزش و تربیت بدنی یکی از راههای اساسی ایجاد نشاط و شادابی در میان دانش آموزان است که در برنامه هفتگی دانش آموزان منظور شده و در مدارس درس ورزش باید جدی گرفته شود چرا که ورزش برای سلامتی و تندرستی لازم و ضروری است و در سند تحول بنیادین به آن تأکید شده و یکی از ساحت های مهم ششگانه سند تحول بنیادین است و 34برنامه این سند مربوط به حوزه تربیت بدنی و سلامت می باشد وبه طور یقین اهمیت دادن به آن از آسیب های اجتماعی جلوگیری می نماید.

او خاطر نشان  کرد: سالن ورزشی شهدای محراب یکی از سالن های قابل توجه است ولی از امکانات و تجهیزات ورزشی رنج می برد که با رایزنی و پیگیری حاج عباس گودرزی نماینده محترم شریف بروجرد مبلغ400000000 ریال از اعتبار وزارت آموزش و پرورش برای خرید وسایل ژیمناستیک به آن اختصاص داده شد و برای بهسازی و راه اندازی مجدد آن بالغ بر مبلغ 700000000ریال هزینه شده است و ما امروز شاهد آئین بازگشایی آن می باشیم.

مهرافزون تاکید کرد:در بازگشایی سالن ورزشی شهدای محراب خدا را شاکریم توانستیم فضای ورزشی و با کیفیتی را برای دانش آموزان فراهم نمائیم و با تلاش درحوزه تربیت بدنی امید است شاهد استعدادیابی و شکوفایی دانش آموزان در مسابقات استانی،کشوری و بین المللی این رشته مهم ورزشی باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ژیمناستیک بروجرد سرانه ورزشی شهدای محراب دانش آموزان تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز