Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام موسی احمدی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامیدرباره عدم اهتمام وزارت نفت در جلوگیری از سوختن گاز فلر در تاسیسات نفتی اظهار داشت: ‌دولت باید اهتمام جدی در مورد مردم منطقه عسلویه و حق و حقوق پروژه‌های مختلف آن داشته باشد ضمن اینکه وزارت نفت هم باید درباره مهار گاز فلر اقدامات لازم را انجام دهد، همچنین باید برای پیشگیری از سوختن گاز‌های استحصال شده از چاه‌های نفت و گاز اقدام لازم را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

** دانش بنیان‌ها می‌توانند گاز فلر را فرآوری کنند

وی گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در سال 90 تأکید کردند که اجازه سوختن این گازها را ندهید و حتی رئیس‌جمهور هم در بازدید سال 97 از منطقه پارس‌جنوبی بر این موضوع تأکید کردند که نباید گازهای میعانات سوخته شود.

وی با بیان اینکه برخی شرکت‌ها هم آمادگی لازم را برای پذیرفتن پروژه جهت عملیاتی کردن گازهای استحصال شده از چاه‌های نفت و گاز را داشته‌اند.

نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس  با بیان اینکه یکی از برنامه‌های کمیسیون انرژی مجلس یازدهم آن است که گازهای فلر توسط شرکت‌های توانمند ایرانی و دانش بنیان‌ها مهار شود که این کار می‌تواند ضمن پیشگیری از آلودگی هوا درآمدزایی خوبی برای کشورمان داشته باشد.

** عدم ایفای وظیفه دولت در مورد گاز فلر در برنامه ششم توسعه

حجت‌الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: متأسفانه حجم زیادی از گازهای خروجی از چاه‌های نفت و گاز در هر سال می‌سوزد در حالی که فرآوری این گازها می‌تواند درآمد خوبی برای کشورمان به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد:‌ طبق قانون برنامه ششم توسعه دولت مکلف بوده است که اقدامات لازم را جهت ممانعت از سوختن گاز فلر انجام دهد.

نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مبالغ سنگینی در طول هر سال از محل سوختن گازهای فلر متضرر می‌شویم، گفت: در حالی که من خاطرم است حتی در مجلس نهم هم برخی شرکت‌های فعال ایرانی در این زمینه اعلام آمادگی کرده بودند تا این پروژه را عملیاتی کنند ولی این موضوع نیازمند ورود صادقانه وزارت نفت است.

** کمیسیون انرژی مجلس مانع از سوختن گازهای فلر خواهد شد

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه یکی از دستورات مهم کمیسیون انرژی مجلس بررسی عدم سوختن گازهای فلر است و به همین دلیل از مسؤولین ذی‌ربط و به ویژه وزارت نفت می‌خواهیم توضیح دهد که چرا اقدامات لازم را برای عدم سوختن این گازها انجام نداده است.

وی گفت: کارهای بسیاری جزئی برای این کار انجام شده است در حالی که می‌توانستیم بر حجم کارهای خود در این زمینه بیفزاییم.

منبع: فردا

کلیدواژه: نماینده مجلس نفت کمیسیون انرژی مجلس سوختن گاز وزارت نفت گاز فلر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟

بانکی پور مدعی شد که در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بخشی از فیلمی که از وی در فضای مجازی منتشر شده گفته است: آتاتورک ضربه بزرگی به ترکیه زد.

وی ادامه داد: الان در ترکیه آنچه که رسما اعلام می شود، به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن. این رهاورد کشف حجاب آتاتورک است.

بانکی پور گفت: ترکیه که یک کشور مسلمان با مساجد قوی و زیبای زیاد است، به چنین وضعی رسیده است که این نگران کننده است.

دیگر خبرها

  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد