Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امسال به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، یک سامانه موشکی رونمایی می‌کند. تاریخ انتشار: 10:52 - 11 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۷۴۶ خبرگزاری میزان - سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» در نشست خبری که امروز چهارشنبه ۱۱ تیر برگزار شد، گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال ۹۹ شعار «ما قوی هستیم» را برای تمامی برنامه‌های خود برگزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: ملت ما در عرصه‌های نانو، سلول‌های بنیادی، هسته‌ای، مباحث نظامی و ... دستاورد‌های بسیار بزرگی داشته است و به عنوان مثال امروز ما انواع سلاح‌ها را خودمان تولید می‌کنیم و از این نظر خودکفا هستیم.   رییس ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ادامه داد: گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار است با مشارکت همه دستگاه‌های کشوری و لشکری برگزار شود و ما برای این منظور، ۴۳ هفته را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.   سردار کارگر ادامه داد: امسال ۳ هزار و ۸۸۹ برنامه شاخص در کل کشور برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خواهیم داشت. بیشتر بخوانید: ۹ موزه جدید در هفته دفاع مقدس امسال افتتاح می‌شود شهریور امسال یک سامانه موشکی رونمایی می‌شود وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امسال به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس[۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس]، یک سامانه موشکی رونمایی خواهد کرد.
  سردار کارگر گفت: یادمان شلمچه امسال به نام «یادمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» تغییر نام پیدا می‌کند.   تکمیل می‌شود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهمن کارگر سردار کارگر دفاع مقدس گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس یک سامانه موشکی رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد

ایسنا/یزد مراسم یادواره شهید گمنام به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین این شهید در دانشگاه علم و هنر وابسته به سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان