Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه مشورتی با کارکنان استانداری گفت: در راستای رفع مشکلات معیشتی همکاری اعضای شورای مشورتی ضروری است.

او افزود:اعضای شورای مشورتی در پی احصای پروژه های درآمدزا در چهارچوب قانونی برای همکاران باشند.

یعثوب نژاد محمد، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات شورای مشورتی، از برگزاری جلسات متعدد برای حل مشکل تعاونی مسکن و کمک به امور رفاهی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی وتحول اداری هم گفت: باعنایت به اهداف تشکیل این شورا درمراکز اداری از جمله ایجاد تعامل واستفاده ازتجارب کارکنان وانتقال آن به ساختارمدیریتی کلان وبه تبع آن ایجاد پویایی ، کارآمدی وتوانمندسازی بیش ازپیش سیستم وبدنه کارشناسی ادارات، بی گمان تثبیت وتقویت جایگاه شورای مشورتی درمجموعه های اداری به ویژه استانداری از ضرورت هاست.

مهدی جوادی افزود: درصورت تقویت این امر در استانداری وفرمانداری های تابعه، این شورا می تواند نقش موثری را دراعتماد سازی متقابل مدیریت ها وزیرمجموعه های آنها ونیز ترمیم وبهبود اموررفاهی همکاران ایفا کند.

در این جلسه اعضای شورای مشورتی، به بیان مشکلات و مسائل همکاران پرداخته و جهت رفع مشکلات مالی ورفاهی پیش آمده برای آنان، خواستار مساعدت ویژه استاندار در این باره شدند.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاونی مسکن شورای مشورتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»

اقتصاد آنلاین نوشت: به‌کارگیری منشی‌های زن در ادارات دولتی ممنوع شد.   استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.   استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.» کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»