Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@00:52:33 GMT

لغو تمام تجمع‌های سطح شهر کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۵۴۹۴

لغو تمام تجمع‌های سطح شهر کرمانشاه

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : خوشبختانه در حوزه بهداشت با اقدامات انجام شده رتبه‌های خوبی در زمینه بیماری کرونا کسب شده است، اما با توجه به بیماری اخیر و شرایط اقتصادی مردم، امکان تعطیل کردن فضا‌های کاری وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : مجبوریم با توجه به شرایط موجود قوانینی تصویب شود که برگزاری هرگونه مراسم جرم شناخته شده و با آن برخورد شود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: فرآیند‌هایی که در دفاتر پیشخوان وجود دارد، باعث تجمع مردم شده که این امر بسیار پرخطر می‌باشد که بایستی اصلاح شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در خصوص درمان بیماران، باتوجه به روند افزایشی هزینه‌ها و عدم بروز رسانی تعرفه‌های بیمه‌ای مشکلات بسیاری برای تامین بودجه در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایجاد شده که در صورت اصلاح نشدن مشکلات بزرگی ایجاد خواهد کرد.

 فریبرز ایمانی افزود: نبود بودجه کافی، پرداخت‌های پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را با مشکلاتی مواجه کرده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی علوم پزشکی ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی، در روزهای اخیر و انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی مردم مظلوم فلسطین دانشگاهیان استان کرمانشاه، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده و سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا قویاً محکوم می‌نمایند.

در همین راستا، تجمع بزرگ دانشگاهیان استان کرمانشاه در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم غاصب صهیونیستی برگزار می‌شود.

از عموم جامعه فرهیخته دانشگاهی استان کرمانشاه برای شرکت در این تجمع دعوت می‌شود.

این تجمع یکشنبه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در دانشگاه رازی، مسجد حضرت امام خمینی (ره) و در جوار یادمان شهدای گمنام دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6090485

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟