Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر سماواتی گفت: با توجه به فراغت بانوان، اقدام به راه اندازی یک شرکت صنایع دستی در روستای علیصدر کردیم که بانوان سرپرست خانوار نیز بکارگیری شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، اصغر سماواتی دبیر موسسه مردم نهاد نیک اندیشان بخش گل تپه، اظهار داشت: فعالیت این موسسه در زمینه اجتماعی است.

وی افزود: این موسسه تاکنون کارگاههای آموزشی پیش از ازدواج، فرزندپروری و آموزش مهارتهای زندگی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را برگزار نموده است.

دبیر موسسه مردم نهاد نیک اندیشان بخش گل تپه با بیان اینکه جامعه هدف این کارگاههای آموزشی بیشتر بانوان هستند، تاکید کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف کارگاههای آموزشی بانوان هستند سعی ما بر این است تا آموزشها را بیشتر کرده و سطح فرهنگ در این منطقه بالا برود.

سماواتی در خصوص کارگاهها و همایشهای برگزار شده توسط این موسسه، گفت: در اکثر روستاهای بخش گل تپه ۵ همایش با عناوین آموزشهای پیشگیری از اعتیاد در بانوان، امید به زندگی در بانوان و ... برگزار شده است.

وی با بیان اینکه اکثر بانوان بخش گل تپه اوقات فراغت بیشتری دارند، تصریح کرد: با توجه به فراغت بانوان، اقدام به راه اندازی شرکت صنایع دستی در روستای علیصدر کردیم که بانوان سرپرست خانوار نیز بکارگیری شده اند.

دبیر موسسه مردم نهاد نیک اندیشان بخش گل تپه در خصوص مشکلات بخش گل تپه، گفت: با توجه به اینکه این بخش از شهرستان کبودرآهنگ دور است امکانات زیادی ندارد و از مسئولین درخواست می شود توجه ویژه ای به این بخش کنند.

سماواتی در ادامه افزود: در بخش گل تپه امکانات تفریحی بسیار کم می باشد.

وی در پایان عنوان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و مشکل این بخش را برطرف کنیم بخصوص دستگاههای اجرایی با در اختیار قرار دادن امکانات مشکلات را حل کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش گل تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار

«علی محمد قادری»، با اشاره به بهره‌گیری سازمان بهزیستی از ظرفیت مساجد، بیان کرد: سازمان بهزیستی در اجرای برنامه ها تلاش دارد که از سازه زنده جهان اسلام یعنی مساجد بهره مند شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مسجد مکان مقدس و خانه خدا است، تصریح کرد: خوشبختانه یک وفاق جدی اتفاق افتاده است و ما فعالیت های خودمان را معطوف به حضور در مسجد نموده‌ایم، زیرا که فعالیت در مساجد مشمول برکات بسیاری است.

وی ادامه داد: به همین دلیل سازمان بهزیستی از ظرفیت خانه های خدا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و نیز تسهیل‌گری امورات آنها استفاده می‌کند.

قادری افزود: همچنین در قالب طرحی، رسیدگی به وضعیت و مشکلات افراد دارای معلولیت را در مساجد مورد توجه قرار دادیم و بنا داریم که این جلسات را در سال جدید در ۵۰۰ مسجد برگزار نماییم.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود