Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم:  سیما سادات لاری اظهار داشت: تقریبا از ۱۰ روز پیش تاکنون شیب ملایم افزایش ابتلا و بستری به ویروس کرونا به تدریج در استان زنجان بیشتر شده است.

وی با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت‌های دولتی و بخش خصوصی برای درمان بیماران مبتلا به کووید-۱۹ حداکثر استفاده می‌شود، گفت: مشکلاتی در زمینه نیروی انسانی در این استان وجود دارد که از همه بهیاران، پرستاران و نیرو‌های سیستم بهداشت کمک گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت بهداشت از مذاکره با معاونت توسعه و معاونت درمان وزارت بهداشت درباره جذب نیروی انسانی و تکمیل تجهیزات در استان زنجان خبر داد و گفت: امیدوارم مشکل کمبود کادر درمانی در این استان هرچه سریع‌تر برطرف شود.

وی در ادامه به مردم استان زنجان درباره رعایت موارد بهداشتی توصیه کرد و گفت: به مردم توصیه می‌کنم که بهداشت فردی و اجتماعی، شست‌وشوی مداوم دست‌ها، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند. بیماری کووید-۱۹ هیچ واکسن و داروی خاصی ندارد و تنها راه مقابله با آن، پیشگیری است. این تنها راه شناخته شده و تایید شده در جهان محسوب می‌شود که با رعایت این موارد می‌توان از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری کرد.

لاری گفت: مردم باید به کمک کادر بهداشت و درمان کشور بیایند و همانند اسفند و فروردین، موضوع کرونا را جدی بگیرند چرا که در غیر این صورت، با مشکلات فراوانی مواجه می‌شویم و ممکن است جان عزیزان‌مان در خطر بیفتد.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مقابله با کرونا راهی به جز همراهی و همکاری و مراقبت از خود و خانواده‌مان و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ندارد، تصریح کرد: عدم برگزاری مراسم عزا و عروسی و همچنین لغو سفر‌های غیرضروری باید در دستور کار مردم قرار گیرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سخنگوی وزارت بهداشت کرونا دارو کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کد خبر 6089833

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن