Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@22:56:41 GMT

خبر خوش در روز تولد امام رضا (ع) برای یک اعدامی اراکی

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۷۴۶۷

خبر خوش در روز تولد امام رضا (ع) برای یک اعدامی اراکی

به گزارش رکنا، در آستانه سالروز ولادت امام رضا (ع) کاروان خادمان حرم امام رضا (ع) با عنوان "کاروان زیر سایه خورشید" وارد اراک شدند و با پادرمیانی و صحبت با خانواده مقتول جوان اراکی را از پای چوبه دار نجات دادند.

رئیس کل دادگستری استان در حاشیه این مراسم گفت: در این مراسم با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا علیه السلام از خانواده مقتول که به قاتل بدون هیچ چشمداشت رضایت دادند قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه این اولین مصالحه امسال است که با روز میلاد امام رضا علیه السلام مصادف شده است افزود: سال گذشته ۱۶ فقره پرونده قتل در استان مرکزی به مصالحه ختم شده است.

با پادرمیانی خادمان حرم رضوی جوان اراکی از قصاص نجات یافت

او از معتمدین و ریش سفیدان خواست در امر مصالحه پیش قدم باشند و کارکنان دادگستری را در این امر خیر یاری کنند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در پایان عنوان کرد: ۲۷ درصد از پرونده‌های ورودی شورای حل اختلاف به مصالحه و سازش ختم شده است.

کاروان خادمان امام رضا (ع) با عنوان "کاروان زیر سایه خورشید" از هفتم تیرماه به مناسبت دهه کرامت وارد استان مرکزی شد و شهرستان زرندیه را به عنوان اولین منزلگاه خود انتخاب کرد و این شهرستان را معطر به عطر حرم مطهر رضوی کردند و بعد از این شهرستان به شهر‌های دیگر استان مرکزی هم سفر کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری قاتل قتل سفر اخبار حوادث امام رضا تولد حرم امام رضا جوان اعدامی حوادث اراک اخبار مرکزی عکس فیلم کلینیک انفجار اخبار تهران تجریش حوادث تهران ویدیو حادثه مرد استان مرکزی امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه مراسم تجلیل از خادمان قرآنی استان کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان سال جاری در تکیه معاون الملک کرمانشاه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، جمعی از مدیران استانی و بزرگان و خادمان قرآنی کرمانشاه برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات خادمان قرآن کریم در استان کرمانشاه تقدیر و نیز جوایزی به برندگان مسابقه زندگی با آیه‌ها در ماه مبارک رمضان سال جاری اهدا شد.

لازم به ذکر است، طرح زندگی با آیه‌ها با عنوان «مسطورا» طی ماه مبارک رمضان سال جاری اجرا شد و قرار است به مدت سه سال ادامه داشته باشد و برای اجرای این طرح همه ضلع‌های فرهنگی همکاری لازم را داشتند.

کد خبر 6087658

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • تامین ارز حج ۱۴۰۳ /نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف قرار دارند
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟