Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی دهشیری روز پنجشنبه در جمع رییسان حوزه‌های قضایی و دادستان‌ شهرستان های استان با قدردانی از تلاش‌های به عمل آمده در تحقق این مهم افزود: مبارزه با فساد و مظاهر آن از درون و بیرون سیستم قضایی جزو اولویت های سال‌جاری است .

وی در ادامه از دیگر موارد مهمی که امسال باید توسط مجموعه قضایی به جد پیگیری شود، توجه به مطالبات مردمی ذکر کرد و ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی مراجعان از اهم اولویت‌های دستگاه قضایی است که باید به آن توجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول قضایی، تقویت ارتباط مقام‌های قضایی با مردم را خواستار شد و گفت: شنیدن صحبت‌های مردم، ارائه پاسخ‌های محکم و همچنین رسیدگی به دغدغه‌های مراجعان، اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی و حاکمیت را بالا می‌برد.

به گفته دهشیری، استفاده از ظرفیت نخبگان جامعه و جلب مشارکت‌های مردمی امری ضروری است و برگزاری جلسه‌های مختلف با نخبگان و اقشار مختلف مردم با هدف حل مسائل و استفاده از فکر و ایده‌ها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در مجموعه قضایی را خواستار شد و افزود: نگاه مسوولانه به مسائل، استفاده از خردجمعی و برنامه‌ریزی برای پیشرفت و جلب رضایت مردم کمترین کار برای مدیریت مجموعه است.

در این نشست رییسان حوزه‌های قضایی و دادستان‌ شهرستان های استان به بیان دیدگاه‌های خود در ارتباط با مسایل مرتبط با دادگستری پرداختند.

تکریم اباب رجوع، برگزاری جلسه با نخبگان، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و همچنین ارائه اقدام‌ها به مردم در این نشست مورد تاکید قرار گرفت .

استان یزد یک میلون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد آن در ۲۲ شهر زندگی می کنند.

برچسب‌ها دادگستری فساد یزد پولشویی مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری فساد یزد پولشویی مشارکت های مردمی دادگستری فساد یزد پولشویی مشارکت های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی شعبانی در مراسم معارفه رییس‌ کل جدید دادگستری استان قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات مرکز آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام(ره) قزوین برگزار شد، گفت: از زمانی که بار امانت این مسئولیت را به دوش گرفتیم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و انتظامی توانستیم برخی از مشکلات استان را حل کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در دستگاه قضایی استان با همراهی معاونین و کارکنان صورت گرفته است گفت: داشتن برنامه و ساختار کارآمد با روحیه جهادی دو موضوع مهمی است که می‌توان برای حل مشکلات از آن بهره برد.

رئیس کل سابق دادگستری استان قزوین با بیان اینکه برخی از مشکلات موجود در استان قزوین به فعل و یا ترک فعل مدیران بازمی‌گردد، افزود: یکی از موضوعات چالشی در استان قزوین که دستگاه قضایی ورود پیدا کرد شرکت‌های خودرویی بود که در این بحث، ریسک ها را پذیرفتیم و با کمک شورای تامین این موضوع رو پیگیری و ساماندهی کردیم.

شعبانی اضافه کرد: در برخی موضوعات جلوتر از سیاست های قوه حرکت کردیم و در حوزه عفاف و حجاب جز استان‌های پیشرو و برتر در کشور بودیم.

گفتنی است در پایان این مراسم و با اهدا حکمی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رییس کل جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد و از خدمات و تلاش های علی شعبانی رییس کل پیشین دادگستری این استان تجلیل به عمل آمد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900680

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان