Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:27:06 GMT

نادر دست نشان از سپیدرود استعفا دهد!

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۹۷۵۹

نادر دست نشان از سپیدرود استعفا دهد!

کانون پیشکسوتان باشگاه سپیدرود در بیانیه‌ای با اشاره به شرایط حساس این تیم، خواهان این شدند که کادرفنی سرخپوشان از سمت خود کنار برود.

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان در آستانه سقوطی دیگر با سپیدرود قرار دارد و بعد از اینکه فصل گذشته بهمراه این تیم به لیگ دسته اول سقوط کرد، اکنون نیز با حضور در رده هفدهم جدول، شرایط خطرناکی را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که با واکنش کانون پیشکسوتان این تیم همراه شده و آنها طی بیانیه‌ای خواهان تصمیم گیری مدیران باشگاه درباره کادرفنی و قطع همکاری با نادر دست نشان شده‌اند. در این بیانیه آمده است: 


این روزها سپیدرود حال خوشی ندارد. سقوط از لیگ برتر، دعواهای مالکیتی، مشکلات مالی، سومدیریت‌های چند سال اخیر، دخالت‌ها و…  باعث شده که رود خروشان شمال، روز به روز تضعیف و به وضعیت غیرقابل انتظاری نزدیک گردد. بدیهی است هنوز فرصت عبور از شرایط سخت موجود وجود دارد و تا زمان باقی است باید با تصمیم‌گیری درست و قاطع، تعامل، همدلی و همفکری، اجازه نداد اتفاقات ناخوشایندی برای دردانه رشتی‌ها رقم بخورد.

 

کانون پیشکسوتان سپیدرود که محل اجتماع و هم‌اندیشی سپیدموهای زحمت کشیده فوتبال گیلان است با احساس مسئولیت و نگرانی از وضعیت کنونی این باشگاه، توجه مدیران، مربیان،بازیکنان، هواداران و مسئولان رشت را به نکات زیر معطوف می‌دارد:

 

۱- ارزیابی کانون مربیان پیشکسوت سپیدرود نشان می‌دهد مهم‌ترین مشکل کنونی تیم، روحی و روانی است و این نیاز وجود دارد که از سوی باشگاه نسبت به تقویت روحیه خودباوری و مقاومت روانی بازیکنان اقدام کنند. به ویژه در آستانه بازی حساس با ملوان بندرانزلی توجه به این مساله ضروری می‌باشد.

۲- براین باوریم که مدیریت باشگاه باید با درک موقعیت حساس کنونی، واقعیات موجود و ارزیابی کارنامه کادرفنی، مطالبات جامعه هواداری نسبت به انجام تغییرات لازم در سیستم فنی تیم تصمیم‌گیری نماید. هرگونه تاخیر و تعلل در این خصوص خسارات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

۳- درچنین مواقعی، برحسب تجربه و عمل، از یک مدیر شجاع و دلسوز انتظار می‌رود؛ برای حفظ شخصیت، سرمربی فعلی تیم سپیدرود رشت (که نیتش کمک به فوتبال سپیدرود است) و همچنین احترام به شخصیت حرفه ایش، در اقدامی شریف و حرفه‌ای و خداپسندانه ،حرکت منطقی و اصولی انجام داده تا با کمک اهالی فوتبال و اساتید، در سایه صحه صدر و تعامل و همدلی، نسبت به بازی پیش رو، که از مصادیقی، همچون غیرت و تعصب، بازی منطقی و پر از احساس و داشتن توان روحی بالا روبرو هستیم اقدامی بزرگ و با یکرنگی با ایده و خون جدید، گرد هم آییم و نسبت به حفظ تیم فوتبال سپیدرود در لیگ دسته یک متحد عمل کنیم.

نادر دست نشان (سرمربی) سپیدرود رشت دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نادر دست نشان سرمربی سپیدرود رشت دسته یک نادر دست نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد

«هاله غریط» سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا، در اعتراض به سیاست واشنگتن در قبال جنگ غزه، استعفای خود را اعلام کرد و این حداقل سومین استعفای این وزارتخانه به دلیل این موضوع است.   به گزارش ایسنا، وبگاه این وزارتخانه نوشت که هاله معاون مدیر مرکز رسانه‌های منطقه‌ای در دبی نیز بوده و حدود ۲ دهه پیش به عنوان یک مقام سیاسی و حقوقی به وزارت امور خارجه پیوسته است.   هاله در پلتفرم شبکه اجتماعی (لینکدین) نوشت: در آوریل ۲۰۲۴ پس از ۱۸ سال خدمت برجسته در اعتراض به سیاست آمریکا در غزه استعفا دادم.   سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره این استعفا در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه گفت که این وزارتخانه کانال‌هایی برای تبادل نظر کارمندان خود در صورت توافق نداشتن با سیاست‌های دولت دارد.   استعفا‌های قبلی   حدود یک ماه قبل از آن، آنیل شلین از دفتر حقوق بشر وزارت خارجه استعفای خود را اعلام کرد و جاش بول، مقام وزارت خارجه نیز اکتبر گذشته استعفا کرد.   طارق حبش، یکی از مقامات ارشد وزارت آموزش آمریکا-آمریکایی فلسطینی الاصل- ژانویه گذشته از سمت خود استعفا کرد.   ایالات متحده به دلیل حمایت از رژیم اشغالگر به دلیل تجاوز مستمر به غزه که منجر به شهادت بیش از ۳۴ هزار شهروند فلسطینی شده که بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند مورد انتقاد فزاینده بین‌المللی و گروه‌های حقوق بشری قرار گرفته است.   رویترز گفت که با افزایش تلفات جنگی، گزارش‌هایی از نشانه‌هایی از مخالفت در دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا وجود دارد.   نوامبر گذشته، بیش از هزار نفر از مقامات آژانس توسعه بین‌المللی ایالات متحده، وابسته به وزارت خارجه، نامه‌ای سرگشاده را امضا کردند که در آن خواستار آتش‌بس فوری شدند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی
  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند