Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:35:09 GMT

وزیر خارجه پاکستان کرونا گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۰۸۱۶

وزیر خارجه پاکستان کرونا گرفت

وزیر امور خارجه پاکستان تایید کرد که به بیماری کروناویروس مبتلا شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان اعلام کرد که تست ابتلایش به کروناویروس مثبت اعلام شده و به مجرد اعلام این مساله او دچار "تبی خفیف" شده و خودش را در خانه‌اش در قرنطینه قرار داده و کارهایش را از محل قرنطینه‌اش در خانه انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در توئیتی نوشت: به لطف خدا من همچنان حس قدرت و انرژی دارم. من به انجام وظایفم از محل خانه خودم ادامه می‌دهم. لطفا برای من دعا کنید.

این در حالی است که تاکنون دو نخست وزیر سابق پاکستان شامل شاهد خاقان عباسی و سید یوسف رضا گیلانی به همراه چند قانونگذار و سیاستمدار دیگر این کشور تست ابتلایشان به کرونا ویروس مثبت بوده است. اکثر آنها دوره بیماری را طی کرده و بهبود پیدا کردند.

شهباز شریف، رهبر مخالفان دولت پاکستان، اسد قیصر، رئیس مجلس ملی پاکستان، عمران اسماعیل، فرماندار سند، شیخ رشید، وزیر راه آهن و سعید غنی، رهبر حزب مردم پاکستان جزو چهره‌های ارشد سیاسی هستند که تا کنون در این کشور به کرونا ویروس مبتلا شده و بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پاكستان شاه محمود قریشی کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  محمد بلیغ الرحمان استاندار ایالت پنجاب ضمن استقبال از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه در کاخ نخست وزیری از حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در پاکستان ابراز خرسندی کرد.

در این دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران،  محمد جمشیدی معاون سیاسی رئیس جمهور،  محمد صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه،  رضا امیری مقدم سفیر ایران در پاکستان و مهران موحد فر سرکنسول ایران در لاهور حضور یافتند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، سفیر این کشور در پاکستان و برخی از مسئولان دولت ایالت پنجاب نیز از دیگر شرکت‌کنندگان این نشست بودند.

پیش از این، خانم مریم نواز سروزیر ایالت پنجاب و رئیس دولت این استان پرجمعیت پاکستان نیز به دیدار رئیس جمهور رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • (تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا