Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صادقی شهردار کنگاور گفت : عادلانه بود که قوانینی را وضع کنند که به صورت پله‌ای شهری همچون کنگاور با ۵۱ هزار جمعیت با شهری با ۴۹ هزار جمعیت از لحاظ سهمیه‌های دولتی به یک شکل برخوردار شوند و به صورت پلکانی قوانینی وضع می‌کردند که خیلی از شهر‌های محق، از سهمیه‌ها محروم نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : این قوانین شهرداری شهر‌های بالای ۵۰ هزار را نیز از کمک‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها برای خرید ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و اعتبارات و تسهیلات محروم کرده است.

شهردار کنگاور با اشاره به راه اندازی مرحله اول طرح توسعه گلخانه در سال ۱۳۹۷ به مساحت ۵۰۰ متر مربع، افزود: با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان مرحله دوم گلخانه به مساحت ۳۰۰ مترمربع نیز به بهره برداری رسید.

صادقی ادامه داد: تولید گلخانه شامل صد‌ها هزار بوته انواع گل رز، شمشاد، ترون و ... همچنین گل‌های فصلی است که اجرای این طرح علاوه بر تامین گل و گیاه مورد نیاز فضای سبز شهری، بخشی از تولیدات آن به فروش خواهد رسید.

او با اشاره به اینکه در سال‌های ۹۵ و ۹۶ برای تهیه انواع گل به شهر‌های همجوار متوسل می‌شدیم، گفت: با ایجاد گلخانه علاوه بر اینکه مراجعت به شهر‌ها برای تهیه گل دیگر معنی ندارد، از نظر گل‌های تزیینی هم خودکفا شده ایم و مثلا در تولید گل رُز که ۱۰۰ هزار قلمه زده ایم حدود ۳۰۰ میلیون تومان صرفه جویی شده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر قیر طبیعی پروژه عمرانی اعتبارات عمرانی شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به مشارکت مردم استان در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی و باهدف ارتقای تولید، ساخت و توسعه گلخانه‌های خانگی در دستور کار سازمان جهادکشاورزی قرار گرفته است.
سعید نارویی ایجاد اشتغال برای روستائیان را از مهمترین اهداف راه اندازی گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان عنوان کرد .
وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۳۲۹ پرونده گلخانه خانگی یا کوچک مقیاس از طریق سامانه سماک در سیستان و بلوچستان بررسی شد که منجر به صدور سه هزار و ۳۵۴ مورد پروانه تاسیس شد.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از این تعداد حدود دو هزار گلخانه خانگی در سطح ۵۷ هکتار موفق به کسب پروانه بهره برداری شده و به چرخه تولید پیوسته‌اند.
وی بیان کرد: کشت در محیط‌های بسته یا گلخانه بدلیل مصرف آب کم و تولید بالا در واحد سطح امروزه مورد توجه بوده و نقش بسزایی در اشتغال روستائیان دارد.
نارویی خاطر نشان کرد: گلخانه‌های خانگی یا کوچک مقیاس در سطح ۹۰ تا ۲۹۹ مترمربع ساخته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد جمعیت لرستان ‌مسکن ندارند
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب